Torsdagsvejning 7 august

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 7 august
Efter fravær sidste gang pg.a. 5 dage i prag var jeg noget spændt på dagens vejning.

Vægten siger 86,1 hvilket er + 300 gr før ferien. Slut målet er flyttet 2 uger hvor jeg skal tabe mig 1,5 kg.

Alt i alt ok, da prag lokker med listige cafeer, godt tjekkisk øl samt tunge vildt retter.

Hvor er det bare fedt at kunne komme tilbage og bruge madital på denne her måde.

Fortsat god næste uge indsats til jer. Håber i har tabt noget så mit "lille" plus ikke trækker for meget ned.
16 år7. august 2008 kl. 07:52
re: Torsdagsvejning 7 august
Jamen jeg har skam tabt 2,1Kg. Glæden ødelægges dog lidt af at jeg havde taget 1,1 Kg på i sidste uge, og jeg derfor totalt set kun har tabt 1 Kg på to uger.
Min vægt cykler fuldstændig hysterisk op og ned. Har ellers vænnet mig til udsvingene fra dag til dag, men de sidste par uger har været meget mærkelige. jeg må nok til at indstille mig på, at det kommer til at gå meget langsommere fra nu af.
Det er dog alligevel lidt svært at få armene ned i dag, for nu har jeg nemlig tabt nøjagtig 30Kg !!! :-) Mavedellerne er skrumpet, så jeg nu mageligt kan passe en str. 46 og så kan jeg vel egentlig godt leve med at resten af vægttabet tager lidt længere tid.
16 år7. august 2008 kl. 08:44
Man kan ikke regne med sommer og jul, men hvis man i de 2-3 uger enten holder vægten eller har et lille vægttab, så har man faktisk gjort det godt.

Tillykke med de 30 kilo - Det er jo omkring en 5. klasses elev i vægt ;-)

Resten skal nok komme, jeg vejede godt 81 kilo da jeg startede og tabte mig cirka 600 gram om ugen i gennemsnit fra sidste sommer til i foråret. Så hvis du holder ved, så er du en slank sild næste forår !
16 år7. august 2008 kl. 09:06
Jeg har tabt yderligere et kilo siden sidste torsdag, så vægten står på 103,5 kg. Men min vægt har også opført sig noget ustabil den sidste uge +/- . Men heldigvis endte den med et minus her til morgen.

Oz1ing: Jeg kan kun tilslutte mig Iacobs ord, om sommerferie og vægt :-) så +300g er da ikke så slemt igen, når man tænker på at du har været på ferie.

Vejle: Du er bare for sej - 30 kilo - det er super flot.
16 år7. august 2008 kl. 09:33
Jeg må "nøjes" med et vægttab på 100 gram i denne uge. Jeg har spist lidt mere end hvad godt er i denne uge, men så længe det ikke går den forkerte vej, så går det nok at have sådan en uge.

Tillykke Veile, det er da noget af en succes. Ser frem til at jeg engang når 30 kgs vægttab
16 år7. august 2008 kl. 10:30
jeg har tabt 800 gr siden sidste torsdag... Min vægt de svinger også op og ned - helt ekstremt... men sådan er det... Jeg kan ikke skrive herinde til vejning i næste uge, så der går 14 dage inden jeg kommer herind igen... jeg har dog tænkt mig at veje mig hver dag alligevel... dog på en anden vægt end min egen, så måske er der et udsving op eller ned... Flot til jer der har tabt jer, samt kun taget lidt påi ferien... hvis jeg bare kan holde vægten når jeg er i sommerhus er jeg en glad pige...
16 år7. august 2008 kl. 14:32
Tillykke til alle der har tabt sig - Også tillykke til dig Oz1ing: at nøjes med et lille plus i ferien er imponerende :)

Jeg har tabt 2,9 kg den sidste uge (!) Metoden kan absolut ikke anbefales - har ligget syg med voldsom diarre og har stort set intet kunne holde i mig :( Er stadig slatten som en kogt makaroni og har ikke løbet i en uge, så det kan vel ikke just betegnes som en succes....

Håber på, at vende tilbage i næste uge, frisk som en fisk og igang med løbeprogrammet igen :)
16 år7. august 2008 kl. 14:48
Puh ha Kaktus,
Jeg forstår din energi forladenhed. Du må have gang i noget kulhydrat indtag så energi depoterne boostes op.

16 år8. august 2008 kl. 10:23
I øvrigt er min datter lige blevet færdig med 5.klasse og der er altså stor forskel på vægtklasserne der også.
Hun vejer 52 Kg og er 168cm, så jeg må se op til min 12 årige datter (hun bruger i øvrigt også str. 39-40 i sko)

Men når jeg er færdig med vægttabet vil det svare til min datters fulde vægt. Det er sq vildt......
16 år8. august 2008 kl. 10:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });