Ja, jeg er også ny bruger..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Ja, jeg er også ny bruger..
Velkommen til. Du skal nok blive glad for madital. men du har sørme da travlt hvis du skal nå at tabe 6 kilo og komme igang med behandling inden september......
16 år6. august 2008 kl. 17:18
Frk Jakob (slettet)
hold da op, det er 2 kg om ugen du vil tabe dig... det er altså meget. Man siger at det sundeste er at tabe sig mellem ½ og 1 kg om ugen...
Hvis du bare SKAL af med vægten, så spis NUPO pulver frem til september samt lidt frugt og grønt.. det er klart det, der vil give dig det største vægttab... men husk at ændre spisevaner bagefter, for ellers ryger det hele jo bare på igen...
Hvis du bare SKAL af med vægten, så spis NUPO pulver frem til september samt lidt frugt og grønt.. det er klart det, der vil give dig det største vægttab... men husk at ændre spisevaner bagefter, for ellers ryger det hele jo bare på igen...
16 år6. august 2008 kl. 17:46
abbeluna (slettet)
Jeg har valgt at juice hele dagen af friske grønsager og frugt. Til aften spiser jeg enten grønsagssuppe, salat eller omelet. Jeg forsøger at få proteiner via valleprotein eller som i aften via en omelet.
Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at fortsætte i flere uger, men nøjes med 5-6 dage, da jeg i øjeblikket har armen i gips og derfor ikke kan dyrke motion. Derefter vil jeg følge min diætist kostplan
Bare rolig, jeg har ikke tænkt mig at fortsætte i flere uger, men nøjes med 5-6 dage, da jeg i øjeblikket har armen i gips og derfor ikke kan dyrke motion. Derefter vil jeg følge min diætist kostplan
16 år7. august 2008 kl. 16:05
Her er min lille historie.
Jeg har stærkt brug for at tabe mig, da jeg skal skal i fertilitetsbehandling i september. Som jeg kunne læse er jeg ikke den eneste. Efter to benhårde IVF forsøg med tilhørende humørsvingninger, har jeg desværret taget 6 kg på som jeg bare skal have tabt, inden jeg kan komme i betragning til sidste forsøg. Desværre har jeg ikke oceaner af tid, da jeg har en aldersbegrænsning, som jeg falder for til september.
De 6 kg er selvfølgelig kun begyndelsen, da jeg skal tabe 20 - 30 kg. Jeg motionere 3 gange om ugen og spiser egentlig meget fornuftig - bare for meget....
Jeg håber at kunne bidrage positivt og gøre brug af jeres erfaringer og input