Hej med jer
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Hej med jer
Hej Tina
Velkommen til. Der er altid masser af opbakning og gode råd at få her på siden :-)
Velkommen til. Der er altid masser af opbakning og gode råd at få her på siden :-)
16 år31. juli 2008 kl. 09:43
Kaktus (slettet)
Velkommen til, Tina :)
Lyder som om du har nok at se til med 4 skønne unger og så huset fyldt med kattekillinger :)
Held & lykke med vægttabet.
Lyder som om du har nok at se til med 4 skønne unger og så huset fyldt med kattekillinger :)
Held & lykke med vægttabet.
16 år31. juli 2008 kl. 11:04
KarinaHadsten (slettet)
Velkommen også herfra. Du skal nok møde opbakning her i forum - du spørger bare hvis du er i tvivl om noget.
Held og lykke med dit vægttab - hvor meget skal du tabe ?
Held og lykke med dit vægttab - hvor meget skal du tabe ?
16 år31. juli 2008 kl. 11:06
Kirsten P (slettet)
Også velkommen herfra.
16 år31. juli 2008 kl. 13:18
Frk Jakob (slettet)
Velkommen, det er et super forum og der er masser af støtte og opbakning :)
16 år31. juli 2008 kl. 13:44
Leiselott (slettet)
Hej Tina
Velkommen til, jeg er selv ny på banen her inde og føler at her er en rigtig god stemning og opbakning.
Velkommen til, jeg er selv ny på banen her inde og føler at her er en rigtig god stemning og opbakning.
16 år1. august 2008 kl. 11:24
iakob
Hej med dig og velkommen til.
Fibromyalgi er en skodsygdom - har kendt een som havde det.
Kan du svømme som motionsform?
Fibromyalgi er en skodsygdom - har kendt een som havde det.
Kan du svømme som motionsform?
16 år2. august 2008 kl. 09:33
bruger slettet
Undskyld jeg ikke har svaret men har lagt syg i laaaang tid. men er vist ved at være ovenpå igen.
Jeg skulle gerne tabe mig små 30 kg.
Ja jeg har en super dejlig familie.
Jeg har en fobi for vand. Men er begyndt hver torsdag sammen med andre der har samme sygdom, med et hold fysioterapeuter. Det håber jeg eget vil give mig noget. Jeg rider hver tirsdag og er hjælpetræner ved hundetræning. Så jeg får da bevæget mig en del. Men mit problem med stofskiftet gør at det er meget svært at komme nogen vejne.
I lyder allesammen til at være nogle dejlige mennesker, og jeg glæder mig til at tilbringe tid sammen med jer herinde.
Jeg skulle gerne tabe mig små 30 kg.
Ja jeg har en super dejlig familie.
Jeg har en fobi for vand. Men er begyndt hver torsdag sammen med andre der har samme sygdom, med et hold fysioterapeuter. Det håber jeg eget vil give mig noget. Jeg rider hver tirsdag og er hjælpetræner ved hundetræning. Så jeg får da bevæget mig en del. Men mit problem med stofskiftet gør at det er meget svært at komme nogen vejne.
I lyder allesammen til at være nogle dejlige mennesker, og jeg glæder mig til at tilbringe tid sammen med jer herinde.
16 år13. august 2008 kl. 12:52
Jeg tager en del piller både naturkost og smertestillende. Også tager jeg Hearber life. Hvis i kender det.
Jeg er gift og vi har 4 dejlige børn.
Jeg er plejemor for kattekillinger og modtager dyr som folk ikke kan have mere.
Det var lidt om mig. Jeg håber på nogle gode stunder sammen med jer.