#2 af Kaktus (slettet)
Her er jeg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Kaktus (slettet)
re: Her er jeg
Velkommen til og tillykke med din lile guldklump :)
Held & lykke med vægttabet :)
Held & lykke med vægttabet :)
16 år28. juli 2008 kl. 11:55
KarinaHadsten (slettet)
Tillykke med datteren.
Lyder som en standard historie :-) Så du er kommet til det helt rigtige sted. Lyder spændende med Dr Phil. Er det den med hans 7 nøgler til et varigt vægttab ? Jeg har set et par shows om den. Der var meget godt i det. Selvom jeg er lidt modstander af den med at skabe et sikkert miljø - altså der hvor man skiller sig af med alle fristelserne. Problemet er jo at man skal lære at leve MED fristelser. For du kan jo ikke blive fri for fristelser for evigt og alle vegne. Men man kan lære ikke at gi efter for fristelserne. Det er for mig en endnu større sejr. Men jeg kan godt følge ideen og den er måske meget god i en opstart :-)
Held og lykke med det hele.
Lyder som en standard historie :-) Så du er kommet til det helt rigtige sted. Lyder spændende med Dr Phil. Er det den med hans 7 nøgler til et varigt vægttab ? Jeg har set et par shows om den. Der var meget godt i det. Selvom jeg er lidt modstander af den med at skabe et sikkert miljø - altså der hvor man skiller sig af med alle fristelserne. Problemet er jo at man skal lære at leve MED fristelser. For du kan jo ikke blive fri for fristelser for evigt og alle vegne. Men man kan lære ikke at gi efter for fristelserne. Det er for mig en endnu større sejr. Men jeg kan godt følge ideen og den er måske meget god i en opstart :-)
Held og lykke med det hele.
16 år28. juli 2008 kl. 12:31
Leiselott (slettet)
Den med et sikkert miljø er god for mig for jeg gider ikke gå ud og købe noget guf, hvis jeg ikke har det i huset. Så er det ikke i huset kommer det ikke i min mave ;-) Jeg bruger bogen meget til at holde fokus.
16 år28. juli 2008 kl. 13:03
KarinaHadsten (slettet)
Herligt med noget at støtte sig til. Du må endelig fortælle om bogen herinde. Vi havde en overgang en tråd med Becks Diet Solution. Det er altid inspirerende at høre om andre bøger og principper.
16 år28. juli 2008 kl. 14:05
Kirsten P (slettet)
Velkommen til, og tillykke med datteren
Jeg har også forsøgt mig med dr. phil men blev ikke færdig inden den skulle afleveres på biblioteket og jeg blev ikke tændt nok til at investere i den.
Jeg har også forsøgt mig med dr. phil men blev ikke færdig inden den skulle afleveres på biblioteket og jeg blev ikke tændt nok til at investere i den.
16 år28. juli 2008 kl. 16:12
iakob
Velkommen til og tillykke med datteren.
Min yngste er 3 år og jeg husker tydeligt den trang til søde sager der melder sig når man ikke får søvn nok. Faktisk så er nok søvn vistnok én af grundpillerne i et (varrigt) vægttab.
Jeg vil også meget gerne høre om Dr Phil - Karina siger det ikke er fub og fiduser alt sammen, men jeg har altså været for nærrig til at betale for en bog da jeg har haft gang i en anden bog som virkede for mig (den ovennævnte Dr Beck's bog).
Min yngste er 3 år og jeg husker tydeligt den trang til søde sager der melder sig når man ikke får søvn nok. Faktisk så er nok søvn vistnok én af grundpillerne i et (varrigt) vægttab.
Jeg vil også meget gerne høre om Dr Phil - Karina siger det ikke er fub og fiduser alt sammen, men jeg har altså været for nærrig til at betale for en bog da jeg har haft gang i en anden bog som virkede for mig (den ovennævnte Dr Beck's bog).
16 år28. juli 2008 kl. 21:02
Vægten steg stille og roligt til udgangspunktet på 2 kg, ddvs. 114 kg. Jeg blev gravid og tog kun 7½ kg på, så jeg var glad og tænkte at efter fødslen af min dejlige datter ville vægten i hvertfald ikke være steget og når jeg nu ammede ville jeg nok tabe mig lidt mere, snydt igen- Min datter har været sulten døgnet rundt selv om hun blev ammet hele tiden, så mor her blev lidt træt når søvnen max blev på 3 timer i træk, så jeg faldt igen i med begge ben og begyndte at spise sukkersager og kager.
Nu er datteren blevet rigtig god til at spise rigtig mad og sover derfor bedre så jeg sover bedre og mere, så nu skal det være, nu skal jeg have skovlen under kiloene.
Jeg ved jeg skal spise mere frugt og grønt og så skal jeg igen igang med min dr. Phil bog, som er en stor hjælp for mig i min kamp mod kiloene. Så nu er dagen kommet, idag er dagen jeg begynder at spise ordentligt igen.
Så her er jeg ;-)
Hilsen
Liselotte