#1 af Frk Jakob (slettet)
Vægten går op
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
Vægten går op
Og jeg er nu kommet over min vægttabskurve. Jeg startede for 14 dage siden og har med min nuværende vægt tabt 1 kg... Jeg skal have menstruation og tænker at det måske er derfor, den stiger igen nu her?? Men det er eddermandme træls, når nu jeg var et godt stykke under min kurve.... Jeg er jo lige gået igang og den burde bare styrtdykke nedad, mener jeg jo...
16 år27. juli 2008 kl. 12:01
Jasmin9 (slettet)
re: Vægten går op
Det er bare SÅ surt når vægten stiger op til menstruation.. Jeg ved at nogen tager op til 2 kg på lige op til..
Hormoner og vædske i kroppen, jep jep det elsker vi alle at hade. Men glæd dig over at det er naturligt og at kurven nok skal vende igen..
Det vigtigste er at du fortsætter med at være sund og glad :o)
Hav en vidunderlig solskins dag
Hormoner og vædske i kroppen, jep jep det elsker vi alle at hade. Men glæd dig over at det er naturligt og at kurven nok skal vende igen..
Det vigtigste er at du fortsætter med at være sund og glad :o)
Hav en vidunderlig solskins dag
16 år27. juli 2008 kl. 18:16
Frk Jakob (slettet)
Det får mig på ingen måde til at give op... :) men derfor er det stadig irriterende... :) men tak for dine søde ord og i lige måde
16 år27. juli 2008 kl. 19:21
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er i samme båd. Var endelig kommet på min mindste vægt nogensinde, men havde lige et mål som ikke var nået. Så jeg satte et nyt mål med udgangspunkt i den dags vægt og siden da er vægten nu STEGET 1 kilo. ØV. Jeg håber at mens snart starter og at vægten så falder igen. For os begge to.
16 år28. juli 2008 kl. 12:36
Frk Jakob (slettet)
den er gået lidt ned igen idag, 0,2 kg siden igår... og mens er startet... så jeg håber det går nedad igen nu... vægten har dog været ½ kg lavere end den er nu, så selvom at jeg HAR tabt mig, synes jeg jo stadig at det er lidt for dårligt... :) men jeg knokler på med is og pølser idag... hehe og ekstra motion...
16 år28. juli 2008 kl. 18:59
Frk Jakob (slettet)
Juhu jeg har lige taget mine mål... og det kan godt være at vægten ikke går den rigtige vej, men jeg er blevet 3 cm mindre på både talje, hofte og bryst siden jeg startede midt i juli... Det er sgu da stort...
Derudover så er jeg fra idag tilbage på vægtkurven, så nu håber jeg at følge den støt nedad :)
Derudover så er jeg fra idag tilbage på vægtkurven, så nu håber jeg at følge den støt nedad :)
16 år29. juli 2008 kl. 13:24
bruger slettet
Det er da vildt flot! :) TILLYKKE! :)
Jeg kender ALT til de periode hvor vægten står stille eller stiger.
Jeg har kun tabt 9 kg på det sidste år, så det går ekstremt langsomt. Jeg havde et mål med 120 kg inden 15. august. Og jeg tror simpelthen ikke den vægt vil rokke sig ud af stedet. Trods super sundt mad og motion :(
SÅ DAN ER LIVET!!! :) Der er op og ned-ture - også på vægten! :)
Jeg kender ALT til de periode hvor vægten står stille eller stiger.
Jeg har kun tabt 9 kg på det sidste år, så det går ekstremt langsomt. Jeg havde et mål med 120 kg inden 15. august. Og jeg tror simpelthen ikke den vægt vil rokke sig ud af stedet. Trods super sundt mad og motion :(
SÅ DAN ER LIVET!!! :) Der er op og ned-ture - også på vægten! :)
16 år1. august 2008 kl. 13:52