#2 af Frk Jakob (slettet)
Jeg har hævede fødder!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
re: Jeg har hævede fødder!
Vip med fødderne, når du sidder ned. så får du venepumpen igang og det forhindrer hævede fødder... altså vip op og ned og drej dem rundt... eller stil dig op i 5 min, hver gang der er gået ½ time på jobbet...
16 år27. juli 2008 kl. 11:59
bruger slettet
Har haft samme problem før i tiden. Sad også meget ned; men efter jeg er begyndt at dyrke motion så godt som dagligt, og bare generelt bevæge mig mere, har jeg ikke haft det.
16 år27. juli 2008 kl. 16:22
Jasmin9 (slettet)
Hejsa
Jeg er nattevagt på et plejehjem, og for tiden er der meget stille om natten, så vi sidder meget og selvom at jeg sidder med fødderne oppe på en stol så hæver de også..
Men som andre skriver, så hjælper det at vippe med fødderne, dog virker en gåtur bedst på mig..
Mine hænder kan også hæve hvis jeg er ude og gå langt og har hænderne hængende ned af siden..
Hav en dejlig solskins dag
Jeg er nattevagt på et plejehjem, og for tiden er der meget stille om natten, så vi sidder meget og selvom at jeg sidder med fødderne oppe på en stol så hæver de også..
Men som andre skriver, så hjælper det at vippe med fødderne, dog virker en gåtur bedst på mig..
Mine hænder kan også hæve hvis jeg er ude og gå langt og har hænderne hængende ned af siden..
Hav en dejlig solskins dag
16 år27. juli 2008 kl. 18:25
Kirsten P (slettet)
Mine fødder hæver også når det er så varmt. Det med at hænderne også hæver når man går langt kender jeg også til, men jeg har fundet ud af at det er når jeg ikke får væske nok
16 år27. juli 2008 kl. 19:32
bruger slettet
Jeg har lige læst om vippeøvelserne på netdoktoren, mod hævede fødder. Der skriver de også at væskemangel kan være med til at forværre hævede fødder!
Mine hænder har få gange hævet op når jeg var ude og gå. Så vidt jeg husker er det nettop fordi de hænger langs siden. De skal op i stilling som når man løber - så er de over hjertet og det skulle hjælpe! :)
Mine hænder har få gange hævet op når jeg var ude og gå. Så vidt jeg husker er det nettop fordi de hænger langs siden. De skal op i stilling som når man løber - så er de over hjertet og det skulle hjælpe! :)
16 år28. juli 2008 kl. 11:30
Har nogen af jer problemer med hævede fødder her i varmen?
Jeg sidder også meget ned på mit arbejde, og det gør det ikke bedre så derfor hæver jeg ind i mellem bordet!
Nå ja, vil bare høre om nogen havde et godt tip??? :)