Torsdagsvejning 24 juli
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Torsdagsvejning 24 juli
Min vægt har igen stået STILLE hele ugen, for så at falde med et kilo siden i går, og dermed redde mig på målstregen med et vægttab på 900g siden sidste torsdag.
Meget frustrerende måde at tabe sig på!!!!!
Kan jo ikke rigtig sige at det går langsomt, men det føles bare sådan. mht. motion har jeg motioneret hele tiden mere eller mindre i perioder. Det har ikke umiddelbart kunnet ses på vægten syn's jeg.
Men jeg har da haft et par dage i den seneste uge hvor lidt udskejelser har resulteret i, at jeg måtte cykle 40 minutter for at sikre tilstrækkeligt underskud. Så efterhånden som man nærmer sig målvægten bliver det selvfølgelig sværere og sværere at have underskud.
Meget frustrerende måde at tabe sig på!!!!!
Kan jo ikke rigtig sige at det går langsomt, men det føles bare sådan. mht. motion har jeg motioneret hele tiden mere eller mindre i perioder. Det har ikke umiddelbart kunnet ses på vægten syn's jeg.
Men jeg har da haft et par dage i den seneste uge hvor lidt udskejelser har resulteret i, at jeg måtte cykle 40 minutter for at sikre tilstrækkeligt underskud. Så efterhånden som man nærmer sig målvægten bliver det selvfølgelig sværere og sværere at have underskud.
16 år24. juli 2008 kl. 10:55
bruger slettet
Jamen jeg har tabt 100 g, men det er jeg også godt tilfreds med, for igår så det helt klart ud som om jeg havde taget et kilo på. Så børstede jeg skidt af under fødderne på min vægt i morges og straks så det mere fornuftigt ud. I løbet af den forgangne uge har der været et bryllup i hovedstaden, og en ordentlig omgang diarre efterfølgende. Så alt i alt er jeg vist bare tilfreds.
16 år24. juli 2008 kl. 14:51
Frk Jakob (slettet)
jeg er jo sådan lidt med i vejning både onsdag og torsdag. Igår vvar jeg rigtig glad, for der havde jeg tabt 1,9 kg på 10 dage. Og idag har jeg så taget 300 gr på... dvs 1,6 kg siden jeg startede, men jeg fik også varm kako med flødeskum igår... Jeg holder mig dog under mig vægtkurve, ligger ca ½ kg under lige nu... sådan må det gerne bare fortsætte, tak... flot til jer andre med jeres vægttab...
16 år24. juli 2008 kl. 15:22
Kaktus (slettet)
Tillykke til alle - det går da trygende :)
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive...
Kunne ikke komme til en vægt igår, men onsdag vejede jeg 88,0 og fredag (idag) 89,0 kg - se jeg har enten taget 200 g på eller tabt 800 gram afhængig af hvilken dag man ser på :-p
Jeg synes, at det er rigtig træls for tiden. Skønt jeg overholder alle de gode principper og får motioneret hvad jeg skal, har vægten stået stille stort set hele ugen (og idag så + 1 kg - damn)
Kan mærke, at det tærer på kræfterne og humøret (og motivationen), når der er stilstand på vægt-fronten... :(
Håber på, at kunne melde tilbage i perlehumør på næste torsdag :)
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive...
Kunne ikke komme til en vægt igår, men onsdag vejede jeg 88,0 og fredag (idag) 89,0 kg - se jeg har enten taget 200 g på eller tabt 800 gram afhængig af hvilken dag man ser på :-p
Jeg synes, at det er rigtig træls for tiden. Skønt jeg overholder alle de gode principper og får motioneret hvad jeg skal, har vægten stået stille stort set hele ugen (og idag så + 1 kg - damn)
Kan mærke, at det tærer på kræfterne og humøret (og motivationen), når der er stilstand på vægt-fronten... :(
Håber på, at kunne melde tilbage i perlehumør på næste torsdag :)
16 år25. juli 2008 kl. 08:07
Frk Jakob (slettet)
Kaktus, hvis man kunne se din dagbog, kunne man måske komme med gode råd mht kosten?
Jeg tænker: bare på med vanten, ALLE oplever jo nedture eller plateuer hvor vægten står stille. Det vigtige er bare at blive ved...
Jeg tænker: bare på med vanten, ALLE oplever jo nedture eller plateuer hvor vægten står stille. Det vigtige er bare at blive ved...
16 år25. juli 2008 kl. 12:20
mopsie
Min vægt står stille, mandag hvor jeg plejer at véje mig stod den på 99,8 kg, altså + 300 gram. Men da jeg gerne vil skifte vejedag til torsdag, da jeg nogle gange syntes det er træls at veje sig lige efter weekenden, har jeg også vejet mig idag. Vægten er tilbage på 99,5 kg som den var i sidste uge.
Jeg kæmper for at komme et godt stykke væk fra de hundrede, har lavet en deal med mig selv om at jeg aldrig skal over 100 igen. Men da det er svært helt at undgå små +'er vil jeg gerne snart længere ned, så jeg slipper for at stå og holde vejret når jeg skal veje mig, i frygt for at være kommet over.
Jeg kæmper for at komme et godt stykke væk fra de hundrede, har lavet en deal med mig selv om at jeg aldrig skal over 100 igen. Men da det er svært helt at undgå små +'er vil jeg gerne snart længere ned, så jeg slipper for at stå og holde vejret når jeg skal veje mig, i frygt for at være kommet over.
16 år25. juli 2008 kl. 14:32
Frk Jakob (slettet)
mopsie, det er da et kæmpe flot skridt at være kommet under 100... Sådan har jeg også haft det med 80 kg, jeg ville bare ikke over... og nu vejer jeg 88... men jeg er sikker på jeg nok skal kommer derned igen og jeg synes det er flot, du har nået over din grænse....
16 år25. juli 2008 kl. 14:43
bruger slettet
Må jeg være med her ?
Jeg har fulgt Jeres torsdagsvejning de sidste par uger og tænker, at det er en god ide og måde, at dele sine erfaringer på.
Jeg er en nyankommet bruger herinde - startede den 12/7-08. Som mit profilnavn antyder skal jeg tabe mange kilo - startvægt den 12/7 109,5 kg. I går morges sagde vægten 106,5kg. Det må siges, at være tilfredsstillende på 2 uger :-)
Jeg har fulgt Jeres torsdagsvejning de sidste par uger og tænker, at det er en god ide og måde, at dele sine erfaringer på.
Jeg er en nyankommet bruger herinde - startede den 12/7-08. Som mit profilnavn antyder skal jeg tabe mange kilo - startvægt den 12/7 109,5 kg. I går morges sagde vægten 106,5kg. Det må siges, at være tilfredsstillende på 2 uger :-)
16 år25. juli 2008 kl. 14:50
veile
@kaktus. Hæng nu på :-) Vi må prøve at holde humøret oppe, selv om vægten er dum !
@maria109. velkommen til. Flot første uge ! men sæt nu ikke forventningerne for højt. Det kommer sikkert til at gå lidt langsommere fra nu af :-)
@maria109. velkommen til. Flot første uge ! men sæt nu ikke forventningerne for højt. Det kommer sikkert til at gå lidt langsommere fra nu af :-)
16 år25. juli 2008 kl. 16:00
Vægten siger 86,6 kg hvilket er 1,2 kg siden sidste torsdag. Denne uge har jeg oppet min motionsindsats og har haft glade smileys hver eneste dag. Er begyndt at sjippe, det er ekstremt hårdt.
Jeg fornemmer at det er blevet sværere at komme af med kiloene nu - og at der ihvertfald ikke sker noget hvis ikke motionen er der.
Hvad med jer andre ?