#1 af Frk Jakob (slettet)
Jeg er helt ny herinde
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
Jeg er helt ny herinde
Hej alle, jeg er helt ny herinde og ville bare sige hej :) Jeg har siden sidste sommere taget ca. 12 kg på, som meget gerne må ryge igen. Sidste sommer var jeg ca. 5 kg over min ideal vægt... Der er flere grunde til at jeg har taget så meget på, jeg fik en bil og jeg startede på et studie, som ikke var rigtigt for mig... alligevel blev jeg ved og trøstespiste så bare for at undgå at mærke efter indeni hvordan jeg havde det. Jeg vil i alt gerne tabe mig 14,6 kg og håber at jeg herinde kan få noget opbakning, så det kan lykkes... Så jeg håber at nogen har lyst til at hilse på, så jeg ikke føler mig helt så ensom :herinde)
16 år15. juli 2008 kl. 14:41
Kirsten P (slettet)
re: Jeg er helt ny herinde
Velkommen til.
Du vil helt sikkert blive bakket op og få gode råd herinde. Der er også mange gode råd at finde hvis du kigger lidt tilbage i andre indlæg fra folk der er nye.Det er ikke fordi jeg ikke vil repereter dem, men de er ikke fra mig så jeg ville så bare gentage hvad andre har skrevet.
Der er både en onsdagvejning og en torsdagsvejning så hvis du vil kan du bare hoppe på den der passer dig bedst.
Du vil helt sikkert blive bakket op og få gode råd herinde. Der er også mange gode råd at finde hvis du kigger lidt tilbage i andre indlæg fra folk der er nye.Det er ikke fordi jeg ikke vil repereter dem, men de er ikke fra mig så jeg ville så bare gentage hvad andre har skrevet.
Der er både en onsdagvejning og en torsdagsvejning så hvis du vil kan du bare hoppe på den der passer dig bedst.
16 år15. juli 2008 kl. 16:08
Kaktus (slettet)
Også Hjertelig velkommen fra mig :)
Her kan du få al den støtte og opbakning du har brug for, samt et kærligt los i r.... i de perioder, hvor dét er nødvendigt :)
Held & lykke med dit vægttab :)
Her kan du få al den støtte og opbakning du har brug for, samt et kærligt los i r.... i de perioder, hvor dét er nødvendigt :)
Held & lykke med dit vægttab :)
16 år15. juli 2008 kl. 19:10
veile
Velkommen.
Her er altid masser af opbakning, så bare klø på. :-)
Her er altid masser af opbakning, så bare klø på. :-)
16 år16. juli 2008 kl. 08:36
Frk Jakob (slettet)
Men den spørge jo om min vægt, hver dag når jeg logger ind. Så jeg har vejet mig både igår og idag. Igår vejede jeg mig om morgenen og idag vejede jeg mig lige efter frokost med tøj på, hvor vægten sagde det samme som igår... så en lille forandring på en dag er der altså sket :) Men hvad gør man hvis man ikke vil taste væt ind hver dag? jeg har hørt at det er bedst at gøre det en gang ugentligt.
16 år16. juli 2008 kl. 13:55
Kirsten P (slettet)
du lader bare være med at taste vægten ind.
Det er også bedst at du vejer dig på samme tid af døgnet, ellers kan du ikke rigtig regne med det da man vejer mere om aften.
Om du hvor ofte du vejer dig kommer an på hvordan du har det med det. Det er rigtig at det bliver anbefalet at veje sig en gang om ugen, men jeg vejer mig hver dag. Det er en fast del af min morgenritual. Når an vejer sig hver dag skal man også kunne "tåle" at vægten kan svinge lidt.
Det er også bedst at du vejer dig på samme tid af døgnet, ellers kan du ikke rigtig regne med det da man vejer mere om aften.
Om du hvor ofte du vejer dig kommer an på hvordan du har det med det. Det er rigtig at det bliver anbefalet at veje sig en gang om ugen, men jeg vejer mig hver dag. Det er en fast del af min morgenritual. Når an vejer sig hver dag skal man også kunne "tåle" at vægten kan svinge lidt.
16 år16. juli 2008 kl. 18:37
bruger slettet
Velkommen!
Jeg er også ny herinde! Men jeg er sikker på at der findes masser af god støtte herinde :)
Jeg er også ny herinde! Men jeg er sikker på at der findes masser af god støtte herinde :)
16 år16. juli 2008 kl. 19:49
iakob
Velkommen til
16 år16. juli 2008 kl. 20:16
KarinaHadsten (slettet)
Herinde skal du ikke føle dig ensom :-) Der er masser af søde folk som er klar med hjælp. Velkommen til.
16 år18. juli 2008 kl. 10:17