torsdagsvejning 10. juli

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

torsdagsvejning 10. juli
- 1,6Kg er det blevet til, så nu ramte jeg faktisk min målkurve igen, og har altså ikke sat noget til i ferien :-) Skøøønt!

Min mand er igang med sukkerafvænning og er ret sulten hele tiden, men han påstår at han nok skal klare det. Til gengæld har han tabt 3,6Kg den sidste uge :-) og nu begynder han sq også at snakke om at løbe eller cykle...

Det lader til min skjulte dagsorden med at få hele familien med på vognen (for at sikre langtidsholbarhed) begynder at virke ;-)

Min datter (12) løber med på mine ture, og sev om hun påstår at hun sagtens kan løbe længere, er jeg helt sikker på at det også vil være en kæmpe sejr for hende, den dag vi nupper 5km ruten :-)
16 år10. juli 2008 kl. 09:11
re: torsdagsvejning 10. juli
I denne uge kan jeg være med med et positivt resultat - 1,1 kg. er der røget af, og jeg er tilbage på målkurven igen efter en uge med mens-vægt
16 år10. juli 2008 kl. 09:19
Tilykke med de flotte resultater.

En uge efter ferien - og jeg har virkelig svinget meget i ugens løb. Faktisk har jeg indenfor de sidste 3 dage tabt 2,5 kg - som vist nok er bundet vand.

Men jeg er desværre lige 400 gr. OVER målkurven. Ift. sidste torsdag er det blevet til beskedne 200 gr.

Jeg har en tyrker tro på at næste uge giver pote - mit mål løber kun til 1. August og jeg har altså 2,5 kg tilbage på 23 dage.

Pyyha - sikke et pres. Jeg har iøvrigt prøvet med sjipning og synes det er den mest hurtige og ekstreme motion til at få virkelig gang i pulsen. På bare 2,54 min banker den afsted, så det må jeg til at prøve noget mere.
16 år10. juli 2008 kl. 11:15
Halløj igen og tillykke til jer alle :)

Hjemvendt fra Grækenland i nat efter en SKØN ferie - men...
vægten sagde +700 gram her til morgen :(

Nå, men det er nådigt sluppet efter 1 uge med "alt-hvad-hjertet-kan-begære-buffet" x 3 dagligt :)
Synes ellers at jeg forsøgte at holde mig sådan nogenlunde i skindet, men kan godt se, at det ikke lykkedes helt ;) Til gengæld er jeg blevet brun & lækker at se på :-D

Nu er det så op på hesten igen - dagen byder på første løbetur i over en uge - Støn!

Regner med, at vende tilbage med bedre resultater på næste torsdag :)
16 år10. juli 2008 kl. 11:34
Min vægttab for ugen siger 800 gram. Hvilket vil sige at jeg ligger et halvt kilo fra en udmelding af o,1 tons klubben. Mit mål er at nå det til i næste uge, men jeg holder ferie og indtil videre har den stået på lidt for mange cafe/byture, det er min måde at holde ferie på, da jeg desværre ikke skal rejse i år. Men jeg må se at tage mig lidt sammen, vil jo også utrolig gerne i mål.

Inspireret at kaktus er jeg begyndt på iforms løbeprogram. Håber med tiden jeg kan blive bidt af det.

Rigtig flot af jer andre. Og velkommen tilbage fra ferie kaktus, håber du og sønnen har hygget jer.
16 år10. juli 2008 kl. 16:11
Hmm jeg har ikke været på ferie - og præsterede lige at tage 0,5 kg på fra onsdag til torsdag - fatter ikke hvordan det kan lade sig gøre.... men endte med totalt at tage 0,4 kg på.... :( var rigtig ked over det i går, og er det stadig, for jeg synes virkelig ikke jeg har energi til mere end det jeg gør nu.... jeg har rigtig svært ved at se hvordan jeg nogensinde kommer igennem det her.... :(
16 år11. juli 2008 kl. 07:15
Camilla: du må ikke lade dig slå ud af en dags vægtudsving. Jeg kender godt det at man kan blive trist når vægten svinger op, men som regel svinger den lidt ned igen allerede dagen efter. Tro mig jeg har været der. Har også prøvet det med at vægten står fuldstændig stille i laaaang tid. Men det vigtigste er ikke at gi op. Hvis du sørger for at din energismiley er glad og tilstræber at de øvrige smileys bliver glade også, så gør du det rigtige og så skal vægttabet nok komme. Tro på det. :-)
16 år11. juli 2008 kl. 08:12
Hej Camilla

Jeg har kigget lidt på din dagbog. Egentlig synes jeg det ser fint ud, men du har nogle dage hvor du spiser MEGET lidt. Jeg vil tro at du skal passe på ikke at gå og være sulten. I samme øjeblik du mærker sulten stopper fedtforbrændingen (fedtet bliver gemt til bedre tider)

Kan ikke umiddelbart vurdere om du får en OK fedtfordeling, men det kan du se på dine smilier. Jeg spiser også efter noget der ligner "skrump dig glad" så jeg får altid for meget protein og for lidt kulhydrat.

Hold fast i den tanke at du ikke kan tage på når du har underskud. Vægttabet SKAL komme, så hold ved. Tro på at det er godt nok det du gør.

Du vil gerne tabe forholdsvis mange kilo, og derfor bliver du også nødt til at være tålmodig. Det skal være OK at spise en kage eller springe motionen over (du kan i øvrigt sagtens tabe dig uden motion)
For du skal kunne leve med din sundere livstil meget længe.

Hvis du lige er begyndt at motionere kan du godt tage lidt på, fordi du får større blodmængde og laver nogle sukkerdepoter for at sikre udholdenhed.
Har du prøvet at måle dig. Selv om vægten står stille kan du godt blive tyndere.
Sidst min vægt stod stille i længere tid, forsvandt der pludselig 4cm om maven, så var min dag alligevel reddet :-)
16 år11. juli 2008 kl. 08:24
Hej Camilla, jeg har lagt en besked i din dagbog til dig.
16 år11. juli 2008 kl. 21:37
Hej allesammen !!

Tusind tak for al den gode opbakning !!! Jeg har haft en rigtig travl weekend, så jeg har slet ikke haft været på nettet...

Men jeg har nu overbevist mig selv om at i har ret ! - at det er vigtigt jeg fortsætter og ikke lader mig slå ud !!!

Tusind tak for hjælpen :D
16 år15. juli 2008 kl. 07:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...