Torsdagsvejning 3. Juli

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 3. Juli
Jeg tillader mig lige at oprette ene uges torsdagsvejning - jeg kan simpelthen ikke vente mere med at komme ud med det !!!
Jeg vejede mig sidste gang d. 30/6, og siden der siger vægten; -1Kg !!!

JUUUBIIIIII !!!!!

Jeg har aldrig nogensinde kunne tabe 1 Kg så hurtigt før

JUBI JUBI JUBI

Håber jeres vægte er lige så flinke som min var i dag :D

Hilsen Camilla
16 år3. juli 2008 kl. 07:28
re: Torsdagsvejning 3. Juli
Tillykke!!!

Min vægt er ikke så flink - det er røget 300 gr på :(

Men det er mens-tid, så det er væk igen om et par dage.
16 år3. juli 2008 kl. 08:30
Min vægt er også ret flink. De to kilo jeg havde taget på i ferien, var åbenbart mest væske, så jeg har tabt 2,4 Kg siden i mandags.
Eller mere korrekt 500g siden min sidste indmelding her på siden for 14 dage siden. Jeg mangler stadig ca. et kilo for at komme ned til min målkurve, men mit mål slutter først midt i august, så der er stadig gode chancer for at jeg når derned.

Jeg mangler nu 600g så er jeg i firserne !!!! Det er 8 år siden jeg var det sidst......
Nu håber jeg snart at "mavepølsen" vil tage at forsvinde. Det er den der forhindrer mig i at passe en str.46 (Kan godt passe nogle mærker i 46) jeg bruger H&M's måltabel, som siger at jeg er på maven mangler 6cm i at være en str.46 imens hofte og bryster faktisk snart er nede i en 44.
Jeg ved godt at de fleste af jer ikke kan se det fantastiske i en str 46. Men når man har været oppe og "vende" i en 54-56 så er det ikke helt uvæsentligt :-)
16 år3. juli 2008 kl. 08:40
Jeg ville elske at kunne komme ned i en 46 - ligger i øjeblikket og roder i 48-52 helt an på hvilket mærke det er - 48 hos Zizzi, 52 hos H&M
16 år3. juli 2008 kl. 08:59
Min vægt har også været rigtig god ved mig denne uge. Jeg er sluppet af med 2,5 kg siden sidste uge. Så jeg er rigtig glad. Det giver rigtig god motivation når det går den rigtige vej.

Jeg har nu endelig nået de første 10 kg. Og er kun 1,3 kg fra mit første mål som er under 100 kg. Dette sker forhåbentligt i løbet af et par uger.

Tillykke til alle jer andre.
16 år3. juli 2008 kl. 10:47
En lidt for sen indmelding, men alligevel.

Siden min vejning for 14 dage siden pg.a. ferie har jeg tabt mig 300 gr. Det lyder ikke af meget men NU siger mit BMI 25,9 og det er bare dejligt. Jeg ligger lige på mål kurven hvilket også er ok selvom jeg for det meste har ligget 1-2 kg under. Det tilskrives selvfølgelig alle de ting som jeg ved ikke kunne undgåes i ferien.

Mad ved benzin restepladser, i godt lag med venner osv. så alt i alt er jeg meeget tilfreds. Jeg havde lidt frygtet en gyser oplevelse som altså ikke kom.

Af positive ting fra ferien vil jeg sige at jeg har drukket ekstremt meget vand og spist frugt når lejligheden bød sig. Har også holdt mig langt væk fra pasta og pizza (det var i Italien) - men synes stadig at jeg har fået meget af kulinariske oplevelser. Og - ja, jeg tror det hjælper at vente lidt med at veje sig - måske 1 - 2 dage efter man er kommet hjem i vante omgivelser.

Håber det går godt får andre ferie ramte.

16 år4. juli 2008 kl. 08:05
Bliver lige "nødt" at komme med en helt utidig indmelding. Fordi - jeg har nemlig tabt 600g siden i går og vejer nu i FIRSERNE - (89,9)

Det betyder også at jeg nu slet ikke kan tale om vægtøgning i ferien. Tvært-i-mod har jeg måske endda tabt lidt. :-)
16 år4. juli 2008 kl. 08:38
Vejle,
Det er jo helt vildt. Og du startede ud med at tro du havde taget 2 kg PÅ. Det beviser bare at man liiige skal ind i de vante rammer igen - og at kroppen ikke tager så meget på så hurtigt, NÅR DET HAR VÆRET ET LANGVARIGT VÆGTTAB.

Så tillykke med resultaterne.
16 år4. juli 2008 kl. 11:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });