Sit ups

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Sit ups
Hej Hej:)

HVordan legge jeg inne mine situps på træning?
Tar 3-500 om dagen.
Prøvde mig under Fri Træning, men da må jeg føre opp hvor mange Kcal det går på mine situps, og det vet jeg jo desverre ikke.

Tak for hjelpen:)
16 år29. juni 2008 kl. 22:06
re: Sit ups
Hej :D
prøve at skrive mave i søgefeltet, så kommer der en træningsøvelse ind der hedder..... callnetichs, måske, men der står i at det f.eks. er armbøjninger eller mavebøjninger osv. -så der ville jeg lægge det ind :D
16 år30. juni 2008 kl. 08:38
re: Sit ups
Jeg tager 2-300 armbøjninger om dagen.

Faktisk tager jeg 5 men det er jo også mellem 2 og 300 ;-)

(hehe)
16 år30. juni 2008 kl. 21:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });