Torsdagsvejning 26. Juni

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 26. Juni
JUHUUUU !
- 1½ kg siden sidste torsdag:)
Det går ellers rigtig langsomt nu - men så til morgen: - 700 gram :)
Skønt, når alle anstrengelserne bærer frugt.
Håber, at i andre også har haft succes?
16 år26. juni 2008 kl. 08:29
re: Torsdagsvejning 26. Juni
Jeg melder hermed under torsdagsvejningsfanerne for første gang.

Jeg har tabt 1,2 kg. siden sidste torsdag :)
16 år26. juni 2008 kl. 11:28
Jeg melder mig også som ny tol torsdagsvejning. -1,4 kg siden søndag :) jeg kan kun være tilfreds
16 år26. juni 2008 kl. 11:37
Velkommen til torsdagsvejning, Dorte & Mara :)
Og super godt gået !
Til sammen har vi tabt 4.1 kg - Imponerende!

Næste torsdag er jeg i Grækenland, men vender frygtelig tilbage torsdag d. 10/7.
Mit mål er at holde vægten under min ferie - optimistisk ja, men hellere sætte sig et mål, der måske er en anelse højt end slet intet :)

Held & lykke til alle de næste 14 dage
(Rejser d. 2/7 og havde som mål at nå under 90 kg inden jeg skulle fremvise mine ynder i badetøj ;) - håber på, at de sidste par 100 gram er væk til onsdag....)
16 år26. juni 2008 kl. 11:48
Jeg er rigtig ked af at skulle ødelægge resultatet af vores samlede vægttab. Vægten sagde + 500 gram til mig. Det er skuffende, havde set frem til at nå de - 10 kg, men hvad det er mig selv der har kommet maden ind i munden.

Jeg kæmper i øjeblikket for at vende stærkt tilbage i næste uge.

Rigtig god ferie til dig Kaktus
16 år26. juni 2008 kl. 20:09
Super flotte vægttab til jer - og mopsie: klø bare på :D
Jeg har selv ikke været på vægten - havde nået at skovle morgenmad indenbords inden jeg kom i tanke om at det var torsdag, men jeg vejer mig lige i morgen, så må vi se :D

16 år27. juni 2008 kl. 06:54
Kunne ikke nære mig for lige at logge ind, selvom jeg nyder den Toscanske sol. Tillykke med alle de mange resultater.

Der er INGEN vægt problemer på ferien da der ikke er nogen badevægt. Men lur mig om ikke der er røget bare en lille smule på. Jeg er hjemme igen på tirsdag og må tage gyseren der.
16 år27. juni 2008 kl. 08:01
Skidt pyt, mopsie - sidste uge var det mig der trak i den gale retning ;)
Klø bare på, så kan du juble igennem i næste uge :)

Håber, at du nyder ferien oz1ing - og så på den igen, når du kommer hjem :)
16 år27. juni 2008 kl. 09:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });