+ 300 gram :(
Jeg fatter det simpelthen ikke !!! Jeg spiser som jeg skal, overholder min motionsplan og iflg Madital burde det have givet et solidt underskud den sidste uge svarende til -1,4 kg.
Jeg er meget flittig til at taste ALT ind i Madital, så tallene burde da for pokker ikke afvige SÅ meget?
Det er virkelig svært at stå fast lige nu >:(
Jeg har menstruation i disse dage, men husker ikke fra tidligere "kure" at vægten skulle svinge meget af den grund?
*SUK* Håber, at det er gået bedre for jer andre?
#2 af Kaktus (slettet)
Det er lidt hårdt at stå stille, men det nok også fordi jeg lige har haft en længere periode med støt faldende vægt.
Når jeg kigger på kurven, er det tydeligt at min vægt falder i spring med 2-3 kilo imellem.
Jeg er dog stadig i en meget stille periode da der ikke er kommet et alvorligt dyk endnu, denne gang.
Jeg har nået mit feriemål, som hed halvvejs med mit vægttab - altså -25Kg Og da jeg egentlig ikke troede at ville kunne nå det, er det selvfølgelig alt for tidligt at "tage armene ned" :-)
Noget andet er, at folk typisk har kommenteret mit vægttab, når vægten har lavet et dyk. Denne uge har jeg fået masser af kommentarer, og nu vil folk også gerne til at vide hvad jeg har gjort.
Jeg kan også se på målene at min mave er skrumpet selv om jeg ikke har tabt så meget og det er også som om huden, havde godt af en lille pause. I hvertfald synes jeg at det hele ser lidt mindre løst ud nu. Og normalt er mit selvbillede meget afhængig af vægttab,så det er jo lidt omvendt :-)
Jeg er seriøst ved at overveje at begynde at løbe. Sådan et 16 ugers program hvor man ender med 10 Km (så langt har jeg sq aldrig løbet)
Der er dog en ulempe. Jeg bor på landet, så der er ingen gadelys, når vi når til vinter. Men det værste der kan ske, er jo at jeg må begynde forfra til foråret.