#2 af Kaktus (slettet)
Torsdagsvejning d. 19. Juni
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Kaktus (slettet)
re: Torsdagsvejning d. 19. Juni
Jeg må vist hellere lukke denne tråd, og flytten den over til Veile´s :)
16 år19. juni 2008 kl. 09:48
karinahh39 (slettet)
Hej Kaktus,
Du får desværre også et Suk fra mig - jeg er også plus 300 gram med menstration (og frustration) men men mon ikke bare vi skal fatte mod, og regne med at det går bedre i næste uge :-)
Du får desværre også et Suk fra mig - jeg er også plus 300 gram med menstration (og frustration) men men mon ikke bare vi skal fatte mod, og regne med at det går bedre i næste uge :-)
16 år19. juni 2008 kl. 12:51
anitapm (slettet)
- 1,6 :)
Men sidste uge havde jeg min menstruation og det sys jeg sagtens kunne ses på vægten.
Fat mod og hold fast :)
Men sidste uge havde jeg min menstruation og det sys jeg sagtens kunne ses på vægten.
Fat mod og hold fast :)
16 år19. juni 2008 kl. 13:25
Kaktus (slettet)
TILLYKKE Anita - rigtig flot!
Jeg satser på en vende jublende tilbage i næste uge, menstruations-fri og med et vægttab at berette om :)
Tak for opmuntring :)
Jeg satser på en vende jublende tilbage i næste uge, menstruations-fri og med et vægttab at berette om :)
Tak for opmuntring :)
16 år20. juni 2008 kl. 11:30
Lykkew (slettet)
Hejsa
Jeg oplever også tit, at veje 1-2 kg. mere i mens-perioden, så vent og se i næste uge:)
Og Anita - 1,6, megaflot. Vil prøve at stikke det til næste uge;)
Min var -300 g., så det er ok. Ville gerne det var mere - men satser på næste uge:)
Pøj pøj til jer :)
Jeg oplever også tit, at veje 1-2 kg. mere i mens-perioden, så vent og se i næste uge:)
Og Anita - 1,6, megaflot. Vil prøve at stikke det til næste uge;)
Min var -300 g., så det er ok. Ville gerne det var mere - men satser på næste uge:)
Pøj pøj til jer :)
16 år20. juni 2008 kl. 12:28
Kaktus (slettet)
Godt gået, Lykke :)
-300 gram er da absolut et skridt i den rigtige retning :)
Vi "ses" om 1 uge...
-300 gram er da absolut et skridt i den rigtige retning :)
Vi "ses" om 1 uge...
16 år20. juni 2008 kl. 12:37
mopsie
Kunne ikke helt finde ud af hvilken en af trådende med torsdagsvejning jeg skulle skrive i. Men det blev denne! Ugens vægttab blev 2,2 kg. Kan dårligt få armene ned, alt om sidste uges vægtøgning er glemt ;)
200 gram mere, og så er de første 20 kg røget. Satser på at de er væk næste uge.
200 gram mere, og så er de første 20 kg røget. Satser på at de er væk næste uge.
16 år21. juni 2008 kl. 00:02
Kaktus (slettet)
Damn - du er for sej, mopsie ! Godt gået :)
20 kg?!? Imponerende - tillykke med det.
Glæder mig til at høre dit jubel-skrig næste uge, når du har tabt de 200 gram :)
20 kg?!? Imponerende - tillykke med det.
Glæder mig til at høre dit jubel-skrig næste uge, når du har tabt de 200 gram :)
16 år21. juni 2008 kl. 09:01
mopsie
Ups fik sgu overtastet lidt igår. Der skulle have stået 10 kg. De 20 kg ligger lidt længere frem i tiden.
16 år21. juni 2008 kl. 15:28
Jeg fatter det simpelthen ikke !!! Jeg spiser som jeg skal, overholder min motionsplan og iflg Madital burde det have givet et solidt underskud den sidste uge svarende til -1,4 kg.
Jeg er meget flittig til at taste ALT ind i Madital, så tallene burde da for pokker ikke afvige SÅ meget?
Det er virkelig svært at stå fast lige nu >:(
Jeg har menstruation i disse dage, men husker ikke fra tidligere "kure" at vægten skulle svinge meget af den grund?
*SUK* Håber, at det er gået bedre for jer andre?