hej alle. (:

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hej alle. (:
hej folkens.
jeg ønsker lige at offentliggøre min ankomst her til madital, håber virkelig det er en side jeg kan bruge til noget, mit mål er at tabe min 12 kg. (: så det håber jeg jo selvfølgelig jeg kan klare.
kunne være lidt dejligt med lidt opbakning.
(:
held og lykke til alle jer andre. (:
mvh trine.
16 år17. juni 2008 kl. 16:29
re: hej alle. (:
HEJ :D
Velkommen til !!
Jeg er sikker på at du kan bruge siden til noget :D

God kamp, og velkommen her inde ;)
16 år17. juni 2008 kl. 19:40
Jamen held og lykke og velkommen til. Du er kommet til det rigtige sted ;-) Jeg har selv tabt 17 kilo indtil videre med programmet, så jeg ved lidt om hvad man kan få ud af det.

Du må endelig spørge hvis der er noget du er i tvivl om. Du vil opleve at der altid er hjælp og gode råd at hente her på forum.
16 år17. juni 2008 kl. 20:51
Rigtig hjertelig velkommen :)
Jeg har været i gang i en måned og har kun gode ting at sige om Madital.
Her finder du alverdens informationer om din kost/motion og har alle redskaberne til at forbedre din lívsstil.
Samtidig er der fuld opbakning her i Forum :)
Held & lykke med vægttabet.
16 år18. juni 2008 kl. 09:11
Velkommen til. :-)
16 år18. juni 2008 kl. 21:18
Hej og velkommen til.

Jeg er selv ret ny på siden, men allerede en stor fan.

I kamp mod kiloene!!

Knudeper
16 år19. juni 2008 kl. 09:17
Hej
Jeg er også ny her, har lige meldt mig til her på siden og kan se at der er masser af spændende indlæg fra i andre brugere af siden. Min frygt var at det var en side bestående af gamle indlæg og uden megen aktivitet som jeg har oplevet andre steder. Men heldigvis er her godt gang i den og jeg glæder mig til at tage del i debatten og få gode råd fra garvede tabere som jeg kan se at der også findes en del af herinde. Velkommen til alle de nye, jeg håber vi finder det vi har brug for her.
Anja
16 år19. juni 2008 kl. 11:42
Velkommen Anja :)
Held & lykke med vægttabet
16 år19. juni 2008 kl. 12:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });