#1 af Anonym
Så er jeg tilbage
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Anonym
Så er jeg tilbage
Jeg har været her inde i lang tid. på forskellige tidspunkter. jeg har lige opdaget, at første gang jeg ville tabe mig, ved hjælp af madital.dk vejede jeg 68 kg - det er for tre år siden! Da jeg begyndte igen, for to uger siden, vejede jeg 80,5 kg og nu ville jeg være glad, hvis jeg vejede 68kg! men, jeg har trods alt tabt mig 1,2 kg allerede, og vigtigst af alt: jeg har fået min kæreste med på ideen! det ER altså nemmere hvis man er to!
16 år13. juni 2008 kl. 12:49
iakob
re: Så er jeg tilbage
Det er i hvert tilfæde nemmere hvis den man deler aftensmad med, også er med på at spise grønt og magert kød og ikke købe-pizzaer, flødekartofler og medisterpølse det meste af tiden.
Det er godt at du er tilbage i skyttegraven - god arbejdslyst
Det er godt at du er tilbage i skyttegraven - god arbejdslyst
16 år13. juni 2008 kl. 14:20
Kaktus (slettet)
Velkommen tilbage :)
Tillykke med dit vægttab - 1,2 kg er jo en pæn slat ;)
Godt, at du har fået lokket kæresten med på den sunde bølge - mon ikke de fleste - uanset vægtklasse - godt kunne trænge til at se deres kost(u)vaner efter i sømmene? :)
Held & Lykke....
Tillykke med dit vægttab - 1,2 kg er jo en pæn slat ;)
Godt, at du har fået lokket kæresten med på den sunde bølge - mon ikke de fleste - uanset vægtklasse - godt kunne trænge til at se deres kost(u)vaner efter i sømmene? :)
Held & Lykke....
16 år13. juni 2008 kl. 14:35
Anonym
tak for svarene. Det gode ved at taste sin mad ind, er jo også at man kan se, sort på hvidt, hvad synderen er. Jeg spiser for mange is! men til gengæld får jeg riglig med frugt og grønt, og når kæresten er med i vægttabet er det nemmere ikke at putte fløde i sovsen og at købe slik.
held og lykke til jer andre
held og lykke til jer andre
16 år13. juni 2008 kl. 15:23