Melder mig under fanerne

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Melder mig under fanerne
Hej!

Jeg er lige statet på sitet for et par dage siden, og allerede er jeg fan af den. Jeg synes, den giver et godt overblik over indtag af mad og forbruget. Fantastisk.

Jeg skal tabe 21 kilo, som jeg gerne vil gøre inden for dette år. Men i første omgang har jeg lavet mig et mål på 8 kilo inden medio august.

Jeg er på barsel og har udover for mange kilo i forvejen også et par graviditetskilo at slås med.

Håber på at få en masse motivation og inspiration fra jer andre - og ligeledes kunne give noget igen til jer.

Knudeper
16 år12. juni 2008 kl. 11:59
re: Melder mig under fanerne
Rigtig hjertelig velkommen :)

Ja, man bliver hutigt afhængig af Madital - og det giver én tonsvis af information om ens (u)vaner. Men samtidig kan man også hurtigt se, at selv små ændringer giver pote i form at glade smiley´er - meget motiverende :)

Du kan være overbevist om, at mange her står klar til at bakke dig op i kampen mod kiloene :)

Held & Lykke...
16 år12. juni 2008 kl. 12:06
Hej Knudeper!
Rigtig hjertelig velkommen her på siden ! - jeg er sikker på du kan bruge alt den gode opbakning der er her i forrumet, og alt den information der er at hente på siden !! :D

Velkommen med i kampen :D

Hilsen Camilla
16 år12. juni 2008 kl. 13:28
Velkommen til - og tillykke med babyen.
16 år12. juni 2008 kl. 20:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });