#2 af Kaktus (slettet)
Så prøver jeg igen !!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Kaktus (slettet)
re: Så prøver jeg igen !!!
Velkommen tilbage :)
Godt, at du er frisk igen oven på din sygdom :)
Det er helt sikkert usundt at "sulte" sig under sygdom, så det er kun godt, at du ikke har presset din krop i den situation.
Og nu er du så tilbage på hesten - super flot!
Op på vægten - se sandheden i øjnene - og gør så noget ved det! ;)
Jeg er i hvertfald klar til at heppe på dig :)
Godt, at du er frisk igen oven på din sygdom :)
Det er helt sikkert usundt at "sulte" sig under sygdom, så det er kun godt, at du ikke har presset din krop i den situation.
Og nu er du så tilbage på hesten - super flot!
Op på vægten - se sandheden i øjnene - og gør så noget ved det! ;)
Jeg er i hvertfald klar til at heppe på dig :)
16 år11. juni 2008 kl. 08:04
iakob
Velkommen tilbage - jeg håber du har det godt igen.
Du bliver nødt til at veje dig - hvordan skal du ellers senere vide hvor langt du er kommet? ;-)
Du bliver nødt til at veje dig - hvordan skal du ellers senere vide hvor langt du er kommet? ;-)
16 år11. juni 2008 kl. 21:53
bruger slettet
Flot at du har fattet mod på at starte på ny, og vel ikke noget at sige til at du har taget en dykker, når nu din mor også er/var nyrepatient, så frygter man jo nok det værste!!!
Held og lykke med vægttabet
Held og lykke med vægttabet
16 år12. juni 2008 kl. 08:48
bruger slettet
I har ret- jeg tog mod til at veje mig, og som jeg frygtede, så har jeg faktisk taget det jeg tabte mig OG 0,5 kg mere på.... men - det skal af skal det... :)
16 år12. juni 2008 kl. 09:07
Kaktus (slettet)
Flot, at du samlede mod til en tur på vægten - og det kunne jo have være gået meget, meget værre (her taler jeg af bitter erfaring ;))
Så er det bare med at komme igang med den sunde livsstil. Du har sikkert allerede gjort dig nogle gode, brugbare erfaringer under de sidste 5 uders "kur", så dem skal du finde frem nu.
Held & Lykke - glæder mig til at "følges" med dig :)
Så er det bare med at komme igang med den sunde livsstil. Du har sikkert allerede gjort dig nogle gode, brugbare erfaringer under de sidste 5 uders "kur", så dem skal du finde frem nu.
Held & Lykke - glæder mig til at "følges" med dig :)
16 år12. juni 2008 kl. 09:23
oz1ing (slettet)
Også velkommen til herfra.
0,5 kg ekstra er jo langt under 1% af din samlede vægt. Det kan tilskrives meget, endda din vægts tolerance/nøjagtighed.
Så på med vanten.
0,5 kg ekstra er jo langt under 1% af din samlede vægt. Det kan tilskrives meget, endda din vægts tolerance/nøjagtighed.
Så på med vanten.
16 år12. juni 2008 kl. 09:25
Jeg startede for 2-3 mdr siden med at bruge mad i tal, og kostplan osv, og nåede at tabe 3 kg på 4-5 uger.... Så skete der det uheldige at jeg fik nyre/bækken- betændelse i næsten 2 mdr - 2 gange lige i rap - og har siden der egentlig haft rigtig svært ved at overskue at holde styr på hvad jeg indtager og antallet af kalorier... suk - føler det virkelig som en latterlig undskyldning når jeg sidder og læser det som en begrundelse, men mentalt har det helt tydeligt været for meget for mig, da min mor er nyretransplanteret og udviklede nyre-sygdom i min alder.... Men - nu synes jeg virkelig det er på tide at samle tråden op igen, og jeg glæder mig til at bruge madital igen !! - jeg har ikke været på vægten endnu, men jeg føler mig ret overbevist om at jeg har taget det hele på igen... Men jeg skal lige tage mod til at træde op på vægten :D
Så - jeg må op på hesten igen :D
Camilla...