#2 af KarinaHadsten (slettet)
Mega efterfødselsvægt!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Mega efterfødselsvægt!
Jamen velkommen til og godt at høre at du er opmærksom på at du har et større energibehov når du ammer.
Programmet er rigtig god til at hjælpe med at få øjnene op for nogle dårlige madvaner. Det kan jeg høre du allerede har oplevet.
Brug programmet og få fuldt udbytte af det. Og spørg endelig her på forum hvis du er i tvivl om noget. Der er altid nogle som kan hjælpe. Og brug evt forum til at holde motivationen oppe.
Programmet er rigtig god til at hjælpe med at få øjnene op for nogle dårlige madvaner. Det kan jeg høre du allerede har oplevet.
Brug programmet og få fuldt udbytte af det. Og spørg endelig her på forum hvis du er i tvivl om noget. Der er altid nogle som kan hjælpe. Og brug evt forum til at holde motivationen oppe.
16 år10. juni 2008 kl. 07:31
iakob
Velkommen til - og tillykke med den lille guldklump.
Træls med bækkenløsen - det kan være svært at få motioneret så, men det retter sig jo igen hvis du ikke overanstrenger dig og i mellemtiden kan du anse amningen for at være motion ;-)
Ang sundhed, så kan jeg anbefale siden altomkost.dk - det er fødevarestyrrelsens hjemmeside og de har nogle gode artikler om sundhed. Tag også et kik på tallerkenmodellen for at oppe på din frugt og grønt - men husk at spise olier og nødder og frø. Både du og dit barn har brug for sunde fedtsyrer ;-)
Træls med bækkenløsen - det kan være svært at få motioneret så, men det retter sig jo igen hvis du ikke overanstrenger dig og i mellemtiden kan du anse amningen for at være motion ;-)
Ang sundhed, så kan jeg anbefale siden altomkost.dk - det er fødevarestyrrelsens hjemmeside og de har nogle gode artikler om sundhed. Tag også et kik på tallerkenmodellen for at oppe på din frugt og grønt - men husk at spise olier og nødder og frø. Både du og dit barn har brug for sunde fedtsyrer ;-)
16 år10. juni 2008 kl. 07:46
Kaktus (slettet)
Også velkommen fra mig - og tillykke med den lille :)
Svømning (eller anden vandgymnastik) er godt, når man har bækkenløsning.
se evt. patientvejledningen.dk
Held og lykke i kampen mod kiloene - og som Karina skriver: Kom endelig med spørsmål eller del dine op/ned-ture her i forum. Vi er mange, der er i samme båd som du og er parat med råd & dåd & opbakning :)
Svømning (eller anden vandgymnastik) er godt, når man har bækkenløsning.
se evt. patientvejledningen.dk
Held og lykke i kampen mod kiloene - og som Karina skriver: Kom endelig med spørsmål eller del dine op/ned-ture her i forum. Vi er mange, der er i samme båd som du og er parat med råd & dåd & opbakning :)
16 år10. juni 2008 kl. 08:08
Her er jeg! Nybagt mor på 27.
Kæmper en brag kamp mod pt. 12 kg efterfødselsvægt (senere 10 ekstra kilo overvægt).
Ammer pt., så selvom programmet ikke tager højde herfor, indtager jeg lidt ekstra kalorier.
Lider stadig af bækkenløsning, så det bliver ikke til meget mere motion end en daglig gåtur med barnevognen og en ugentlig pilates.
Mht. kost er jeg rimelig velbevandret i sundhedens tegn, men jeg blev alligevel overrasket over, hvor meget mættet fedt jeg indtager og at jeg faktisk får for lidt frugt og grønt?!
Nå... bare lidt om mig!
Libra