Torsdagsvejning 5. Juni

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning 5. Juni
YEEHAAA !!!
2,3 kg på én uge !
- Men jeg havde også en slem, slem uge sidste torsdag med vægtøgning,:(
Hvordan går det med jer andre?
Håber at i - som jeg - har fri, og kan nyde det skønne vejr :)
16 år5. juni 2008 kl. 07:40
re: Torsdagsvejning 5. Juni
Kaktus,

Et stort tillykke. Det er sikkert de små hop du prøvede i baghaven - jeg er sikker på at dit adrenalin var højt med frygt for naboens luren bag gardinerne :)))

Du er rigtig godt på vej.

Jeg har tabt 1,3 kg og er nede på 89,0 som er mit endelige del mål den 20 Juni inden ferien til Italien. Nu har jeg så ca. 2 uger til at tabe lidt ekstra, godt at have en stødpude til ferien. Mit BMI siger 26,3 og mit samlede vægt tab er 13 kg.

Mit slut mål er BMI 25 - og det bliver mit næste mål efter ferien. 4 kg mere - og så tror jeg at jeg seriøst skal tænke over at bygge det fuglebryst, skuldre og overarme op med noget muskel masse. Så det bliver en lidt anden strategi.

Jeg er meget ovenpå igen efter min 19 km travetur i mandags. I går havde vablerne fortaget sig og jeg snuppede lige en 2 timers 14 km tur med vand i rygsækken.

Fortsat god dag til alle - nyd Solen hvis muligt.
16 år5. juni 2008 kl. 08:37
Der er også røget 1,3 kg fra min krop.

Jeg mangler 5,4 kg for at nå mit første mål om at komme under 0,1 ton. Ialt et vægttab på 7,7 kg.

Det er skønt at det går fremad, indtil videre er det en fornøjelse at hoppe på vægten.

Tillykke til jer andre, skidegodt klaret.
16 år5. juni 2008 kl. 11:59
T I L L Y K K E til alle :)
Hvor er vi bare dygtige.
Hvis man tæller Nullergøjs vægttab for denne uge med (skrevet undet "torsdagsvejning 29.maj") har vi tabt hele 8 kg tilsammen... Imponerende, ikk?

oz1ing: Hehe - havde helt glemt (fortrængt?) min hoppetur i haven, med bevimede naboer :) Har i øvrigt hverken fået hula-hoppet eller sjippet de sidste mange dage - det må det straks rettes op på. (Tager lige en tur rundt og advarer naboerne først ;))
16 år5. juni 2008 kl. 12:25
nå ja, ups. Havde ikke set man skulle skrive i denne tråd.

Ja har tabt 3.1 kilo siden og vejer nu 105.9
16 år5. juni 2008 kl. 14:41
Her må jeg da vidst hellere melde mig på banen.... Startvægt 106,0kg i går, vægten idag siger 105,9 - så denne gang et meget beskedent vægttab, men lidt har vel også ret..... ;)
16 år5. juni 2008 kl. 18:48
Selvfølgelig, Trolle :) Alle er velkomne og hvert et gram tæller :)
Vi tales ved i næste uge....
16 år5. juni 2008 kl. 20:43
Tillyke til alle. det går jo fremad alle steder.

Fik ikke skrevet igår, men dagens vægt er i dag 113,6 dvs - 3,2kg siden sidste torsdag.
16 år6. juni 2008 kl. 16:41
Super flot, Rose :)
Ja, så nåede vi op på et samlet vægttab på 11.3 kg i denne uge.
Dét må vi fejre :)
16 år7. juni 2008 kl. 10:14
Jep vi er slet ikke så tossede.
Nu håber jeg bare at alle holder gejsten en uge til
16 år7. juni 2008 kl. 13:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });