Hej hej
Velkommen til.
Ville bare lige svare dig på det med de mættede fedtsyrer. Jeg tror helt bestemt at de ligger i osten og oksekødet. Så for at få procentsatsen ned skal du ikke fjerne osten og kødet, men isteden tilføje nogle af de gode vegetabilske olier eller fiskeolie. F.eks kunne du spise avokado, nødder, mandler, bruge koldpressede økologiske olier som dressing, spise makral, tun, røget laks og lign. Det vil udligne fedtet så du også får noget af det umættede og det enkelt umættede.
Forresten kan du nemt selv gennemskue det hvis du i fanebladet info trykker på mad, så får du alt at vide om din kost.
#2 af bruger slettet
Jeg har oprettet en profil herinde for 3 gade siden. Jeg har faktisk aldrig været sådan rigtig på kur før, så jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg vil tabe mig 20-30 kilo. Jeg er 20 år vejer 90km. og føler mig top motiveret!
Jeg har været i gang med min kur i 2 uger, og jeg har lagt alt slik, alcohol og sodavand på hylden(!!!) Og spiser nu så mange grøntsager og frugt som jeg aldrig før har gjort!
Min tanke med dette indlæg er, om der er nogle erfarne brugerne som vil kigge på mine mad-indtag og give mig råd og hjælp??
Og hvordan undgår med at de mættedefedtsyre ikke bliver så højt?! Hvor gemmer de sig?