Torsdagsvejning for 10+ ?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Torsdagsvejning for 10+ ?
Hejsa.

Jeg tænkte på om nogen herinde har lyst til en ugentlig vejning - torsdagsvejning? Jeg har set i det andet fora, at de har en onsdagsvejning, men tænkte om os herinde, der gerne vil tabe 10 kg. eller mere skulle have en ugentlig dag?

Sidste torsdag vejede jeg 82 kg. I dag har jeg oprettet min profil herinde, og jeg har et mål om at tabe 11 kg til august.

Hvad med jer - hvad er jeres mål, vægt osv.? Håber nogle af jer har lyst til en ugentlig vejning, hvor vi kan holde hinanden i ørene?

Mvh Lykke
16 år25. maj 2008 kl. 11:59
re: Torsdagsvejning for 10+ ?
Den er jeg med på!
Startede herinde i mandags.
Start 98,3 kg :(
Idag er jeg "nede" på 94,9 *stolt* :)
Jeg vil gerne tabe mig ca 30 kg. Har endnu ikke sat en slutdato for dette mål - tager det i mindre (og mere overskuelige) bidder.
Rejser på sommerferie d. 2/7 og skal vise mig i badetøj *gys*, så første mål er, at komme under 90 kg til den tid.
16 år25. maj 2008 kl. 13:04
vil også gerne være med, er lige startet i dag og vejer 109 kilo.
16 år27. maj 2008 kl. 08:51
glemte så lige at skrive at jeg vejede 120 kilo den 1 januar 2008 og har et mål om at veje 90 kilo den 31 december 2008, samt smide 1 meter i omkreds fordelt på lår, overarme, mave, talje, hofter og lår.
Har desværre været gået i stå den sidste måned, så nu er jeg startet til vægtkontrol hos egen læge hver mandag, for ikke at falde i så nemt. Tænkte at dette forum også kunne holde mig til ilden, det lyder i hvertfald spændende, og ganske sjovt med alle de statestikker
16 år27. maj 2008 kl. 08:54
Jeg vil også gerne være med, vejer mig godt nok om mandagen, men kan bare skrive mandagens vægt.

Mandagens vejning sagde 106,6 kg. Startvægt for ca. 5 uger siden 113 kg.
16 år27. maj 2008 kl. 11:10
Jeg er også frisk.

Har før med succes brugt madital til at tabe 10+, men 2 diskoprolapser med efterfølgende inaktivitet har gjort at det hele plus lidt ekstra er kommet på igen på en periode på 2½ år.

Startede i mandags med en kampvægt på 118,4 kg vil gerne ned på 95 ved udgang af året.
16 år27. maj 2008 kl. 15:15
Jeg tror altså ikke at onsdagsvejningen er forbeholdt dem som taber under 10 kilo - i hvert tilfælde har jeg selv deltaget der selvom jeg har tabt 17 kilo og skal tabe ialt mindst 25. Så man kan altså godt deltage i onsdagvejning.

Men bort set fra det er det jo fint hvis der i 10+ forummet er en flok nyopstartede "tabere", som kan starte en ny vejning og på den måde følge hinanden.

I øvrigt velkommen til - jeg er ikke sikker på at jeg har fået svaret på alle indlæg om nye brugere. Håber I får glæde af at være her.
16 år28. maj 2008 kl. 12:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...