Hej Girasole.
Jeg læste lige i din dagbog, og kan se,at du normalt ligger omkring 1200 kcal på en dag.
Det er faktisk rigtigt flot, og det burde ikke sætte dit vægttab i stå. Dog tror jeg, at du med fordel kan skrue lidt op for indtagelsen af det gode fedt, da det ikke ser ud til, at du får særligt meget af det.
Du kan f.eks. spise nogle nødder eller hælde en smule olie på din salat.
Ud fra din højde og vægt vil jeg også mene, at du sagtens kan indtage flere kalorier end du gør, men det er jo forskelligt fra person til person, hvor meget man har lyst til at skære ned.
Med hensyn til at få kcal nok, så prøv at se dit energiindtag over en længere periode (f.eks. en uge). Der vil jo altid være udsving fra dag til dag, og jeg synes, at det giver et godt overblik at se kcal indtaget over længere tid.
Fortsat held og lykke med dit vægttab.
Venig hilsen Babydyr.
#2 af babydyr (slettet)
Gør det noget at man ikke får nok engang i mellem? Jeg har nelig læst herinde at det ikke er godt at få for lidt da det hele ellers går i stå... Jeg er ikke engang klar over hvor meget jeg skal have men under 1000 er i hvert fald for lidt (se dagbog)
Puh jeg kommer nok til at spørge meget herinde, det er nemlig lidt nyt for mig at tælle kcal...