Nogen der vil være med på at oprette en ugedag hvor vi hver især kan skrive hvad vi har tabt.
Nogen der har forslag til hvilken ugedag der kunne være bedst?
mulle36
16 år6. maj 2008 kl. 13:46
mulle36 (slettet)
#2 af mulle36 (slettet)
re: ugentlig vejning??
Ja kunne selvfølgelig osse være hvis man har taget på og været en rigtig møg-uge, alle skal jo være velkommen.
mulle36
16 år6. maj 2008 kl. 13:49
Kirsten P (slettet)
#3 af Kirsten P (slettet)
Der er allerede en onsdagsvejning herinde den kan du bare sprænge på, hvis det passer dig om onsdagen.
16 år6. maj 2008 kl. 13:59
mulle36 (slettet)
#4 af mulle36 (slettet)
tak for tippet.. smiler
16 år6. maj 2008 kl. 20:40
lillemand (slettet)
#5 af lillemand (slettet)
Hej - jeg vejer mig altid om fredagen.... skriver i øv og jubii - har snydt idag men vejer mig i morgen. :-D
16 år9. maj 2008 kl. 13:06
iakob
#6 af iakob
Tråden hedder onsdagsvejning, men hvis man vejer sig om fredagen er man jo stadig velkommen til at skrive sig på. Du skriver dig bare på lidt senere end andre.
Pointen er at det er en ugentlig vejning hvor alle stiller op - og at der kun bliver oprettet een af den slags tråde om ugen så forummet ikke bliver kvalt i en masse tråde om ugens vægttab :-)
16 år9. maj 2008 kl. 13:58
Krainer (slettet)
#7 af Krainer (slettet)
Hej - jeg kan måske godt følge det med at veje sig en gang om ugen, men jeg vejer mig hver morgen - og det holder motivationen oppe!!! Man kan hele tiden følge vægten og hvis man ikke har tabt sig - så ved man hvad man har spist - og om noget nok ikke skal spise det igen!! Jeg har også prøvet at veje mig en gang om ugen, og det duer ikke for mig, jeg skal på vægten hver dag, for så ved jeg om jeg kan tage en slapper-dag eller om det skal være en skrap dag - ud fra hvad vægten har vist....
16 år31. maj 2008 kl. 19:40
iakob
#8 af iakob
Jeg har også hele tiden vejet mig hver dag. Det var bare vejningen om onsdagen som jeg tog seriøst - men med de andre vejninger så kan man jo se om vægten onsdag er en del af en tendens eller om det er et vægthop.
Nogen der har forslag til hvilken ugedag der kunne være bedst?
mulle36