Hvor meget skal i tabe?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hvor meget skal i tabe?
Jeg er ny herinde, og jeg slæber rundt på en del kilo. Skal tabe 50 kilo, men jeg tager det stille og roligt, har ikke sat nogen slut dato, tager 15 kilo af gangen.

Hvor meget skal i tabe?

Eller hvor meget i i evt tabt?

Mulle36
16 år5. maj 2008 kl. 08:58
re: Hvor meget skal i tabe?
Jeg har tabt 11 kg og vil gerne tabe 33 mere, men hvis bare jeg kan tabe 28 mere tror jeg at jeg er glad

På den anden side ville det være fjollet at stoppe efter 29 kg hvis der kun mangler 5 mere
16 år5. maj 2008 kl. 12:24
Jamen så må man sige at du er godt på vej;o)

Hvor mange kcal indtager du om dagen?

knuzzer
16 år5. maj 2008 kl. 12:31
Tror jeg får en 1500-1700 kcal. i gennemsnit pr. dag
Jeg har aktivt arbejde, og har sat mit max. til 2000 kcal. om dagen, har været over to gange.
16 år5. maj 2008 kl. 15:00
Jeg har tabt 12kg nu, og vil gerne tabe 12kg mere :)

Jeg ligger i gennemsnit på ca 1400kcal om dagen, og det varierer meget fra dag til dag.
Jeg ville gerne kunne ligge stabilt med mit madindtag, men så dygtig er jeg ikke endnu =)

De første 12 kg var super nemme, men nu begynder det at blive lidt hårdt, og gå lidt langsommere, men sådan er det jo!
16 år5. maj 2008 kl. 21:25
Jeg prøver at holde mig under 1500, og evt gå lidt lægere ned når jeg når ned i vægt.
Har tabt 300g frem til idag, det syntes jeg er ok.. smiler

Jeg kan ikke forstå at den kurve man laver over vægt og mål kun vil have at man taber sig et kilo om ugen, kan det være rigtigt?
I min vægt klasse vil jeg jo automatisk tabe mere, så linierne med mål og nuværende vægt vil ikke følges ad.
16 år6. maj 2008 kl. 07:36
Jeg tror stadig et sundt vægttab er et langsomt vægttab - derfor at madital ikke vil tage mål på mere end 1 kilo om ugen. Men hvis man i starten taber mere er det jo bare fint, så vil du bare hurtigere skulle sætte nye mål.

I øvrigt har jeg tabt 16 kilo og går efter at tabe 10 mere, men nu må vi se. De 5 SKAL tabes og derfra tager jeg et kilo ad gangen. Pt. tror jeg på at der skal 10 kilo mere til før jeg er tilfreds.
16 år6. maj 2008 kl. 13:44
Det syntes jeg da godt nok er flot.
Hvor længe har du været om det? Og hvor mange kcal kører du efter?
16 år6. maj 2008 kl. 13:53
jeg skal tabe mig 14 kilo har pt. tabt mig 3,1 kilo ved et kalorieindtag på ca 1200 pr. dag!!!!

Velkommen til :-D
16 år9. maj 2008 kl. 13:10
Jeg har tabt mig 21 kilo på cirka 8 måneder. Jeg har regnet mig frem til at det er 4 gram i timen :-D

Jeg giver Karina helt ret i at et langsomt vægttab er det sundeste. Og jeg tror også at det er det mest holdbare fordi man gennem 8 måneder eller mere jo opøver en vis færdighed i at spise sundt. Det bliver vane og reflekshandling. Ikke sådan at forstå at de gamle reflekser med bare at køre autopilot og ukristisk spise alt der bliver serveret og gerne i flere portioner går helt væk, men de er længere væk end hvis man f.eks. går på nupo-kur i 6 måneder og derefter vender tilbage til normal mad.

Jeg skal i øvrigt tabte mig 3 kilo af 4 som jeg tog på i løbet af 14 dage under sygdom (halsbetændelse, influenza, bræksyge) og så gerne 1-2 kilo mere. Men de sidste 1-2 kilo haster ikke, jeg lægger mere vægt på at finde en ballance hvor jeg ikke tager alle kiloerne på igen.
16 år9. maj 2008 kl. 13:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...