Ny start....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny start....
Hej med jer her i vægttab 10+.
Jeg er ny og syntes lige jeg ville præsentere mig :-) Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert hvad slankekure angår, så jeg håber at dette bliver stedet hvor jeg får en succes oplevelse. Vil gerne tabe mig 30 kilo, så der er laaaaang vej men det drejer sig vel om at tage et kilo af gangen. Håber at jeg kan finde støtte, få gode rå her og så satser jeg på at kiloerne kommer til at rasle af :-)
16 år23. april 2008 kl. 10:56
re: Ny start....
Velkommen til.

Ja, gode råd og opbakning kan du få her på siden.

Det er hårdt arbejde at tabe sig, og ind imellem føler vi nok ikke lige at kiloerne rasler af - men du har et rigtig godt udgangpunkt, når du siger at du vil tage et kilo af gangen.

Vi giver dig gerne et kærligt spark bag i, når det er det du har brug for.

Vi er også rigtig gode til at komme med ROS.

Brug de forskellige tråde vedr. råd m.m. og spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om.

God arbejdslyst - glæder mig til når du melder ind med det første tab (det er bare en super god fornemmelse, når man kan gøre det)
16 år23. april 2008 kl. 11:41
Velkommen til
16 år23. april 2008 kl. 13:30
Jeg vil også lige sige velkomen til.
16 år23. april 2008 kl. 18:42
Velkommen her på madital.
Jeg er ret ny her og synes bare at det er så lækkert når man læser om hvor godt det går for andre. Vildt motiverende.
Det er egentlig også motiverende at læse når nogen tager på, for så føler man ikke at man er den eneste i verden som ikke formår at holde sig på rette vej 100 % af tiden. Og så får man lyst til at fortsætte, selvom man måske er tæt på at give op.
Jeg håber du får glæde af siden. 1 kilo af gangen er godt for så får man løbende nogle små sejre.
Held og lykke med dit vægttab.
16 år23. april 2008 kl. 21:53
velkommen til...
16 år24. april 2008 kl. 13:35
Lige nøjagtigt - tag et kilo ad gangen. Sæt også gerne dine mål her i programmet på den måde. Kig små perioder på måske 14 dage og så sig at du vil tabe 1 kg. På den måde får du en masse små sejre.

Pludselig en dag står du og vejer en del mindre end nu. Jeg selv har tabt 15 kg og har ca 10 igen. Jeg synes stadig de 10 kg er uoverskuelige, men jeg prøver stadig at tage det i mindre skridt.

Men husk - der er ingen der bare smider kiloerne uden nedture. Men så er der også støtte at hente herinde.

Velkommen til.
16 år24. april 2008 kl. 15:25
Velkommen til.
16 år25. april 2008 kl. 10:50
Jeg vil også sige velkommen til.
16 år25. april 2008 kl. 15:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...