Chat....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Chat....
Hej alle sammen - jeg kunne godt bruge at der var et "fast" tidspunkt hvor vi kunne mødes på chatten :-) hvis man nu har brug for opbakning eller bare har en off / god dag.... eller andet hvad der nu var på hjertet. Måske kune vi også hygge os med en samtale om andet end kur. Håber her er andre der vil mødes med mig - kvinde 32 år, med for meget fedt på mine lår.
16 år14. april 2008 kl. 20:36
re: Chat....
Haha... sikke en poet vi har herinde.

Ja der er sjovt nok ikke nogen der bruger chatten. Selvom det ville være lettere og hurtigere nogle gange. Men jeg kan ikke sige hvornår jeg kan være på og hvor tit. Jeg har bare været inde og se om der overhovedet har været nogen. Men det har der som regel ikke :)
16 år14. april 2008 kl. 23:40
Jeg har slet ikke tænkt på at her var en chat
16 år15. april 2008 kl. 10:38
Jeg har godt set chatten og tænker tit "Nå men der er jo ikke nogle derinde". Men det er jo så lige med hvor mange der sidder og tænker sådan samtidig med mig.

Jeg tror hvis vi skal have gang i chatten, så skal det være noget med at aftale et fast tidspunkt enten om ugen eller dagligt hvor man siger - det er der vi logger os på chatten.

Min hverdag er meget styret af mine børn og alle de aktiviteter det medfører, så jeg kan nok ikke love at være fast deltager i chat, men jeg vil da kigge forbi hvis familiens program tillader det.
16 år15. april 2008 kl. 13:50
Du siger bare et tidspunkt der passer... chatten har en fejl - man kan nemlig ikke se de andre før der bliver skrevet. jeg er pt. på barsel, men har du lyst/tid er jeg klar.... du siger bare til!!!!
16 år15. april 2008 kl. 21:49
Hvis i kigger forbi ca kl 9 hver morgen, så er der oftest et par stykker der sidder og hygger...
16 år16. april 2008 kl. 11:48
Ja jeg var derinde i morges og snakkede en lille smule med Flittiglise inden jeg blev forstyrret af arbejde. Sorry Lise.

Man kan åbenbart ikke regne med det antal der står på chatten nederst på siden. Så man skal bare prøve at kigge ind. Jeg vil forsøge at kigge ind nogle morgener kl 9.
16 år16. april 2008 kl. 12:45
hej karina

det er helt ok, vidste jo du var på arbejde. ;-)
lise
16 år16. april 2008 kl. 15:37
hej kami13 - kigger ind på mandag...ved 9 tiden. Håber der kommer flere :-D
16 år16. april 2008 kl. 21:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });