jeg startede for 2 uger siden på 86 - nu hedder den 80!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

jeg startede for 2 uger siden på 86 - nu hedder den 80!
Men så er jeg gået lidt i stå - kan mærke at jeg har spist for meget i dag. Åh min mave - så jeg føler mig helt træt og tung - var ellers blevet så frisk af al den sunde mad...

Men nu prøver det her system - måske kan det hjælpe mig videre af den smalle sti.. ; ) kh phallasathene
16 år9. april 2008 kl. 20:25
Tillykke :)
Det er da godt virkelig flot :)

Det er en rigtig god side her og du kan få støtte og opbaknings fra os herinde.

Jeg har selv været med i 12 dage og har tabt 4,6 kilo så jeg er bare super glad for det ! Det er allerede blevet bemærket af svigermor, at jeg er skrumpet lidt, så det er bare dejligt :)

Hvor meget ønsker du at tabe dig ?

Jeg har første mål at komme ned på 75 og er i dag på 77,9, så det nærmer sig. Min drøm er at komme ned omkring de 65 kilo.

Pøj pøj til dig herfra !

KH
Carina
16 år9. april 2008 kl. 20:28
re: jeg startede for 2 uger siden på 86 - nu hedder den 80!
Hej - jeg er også kommet til i dag - tæller kalorie til den store guldmedalje.... håber jeg kan yabe et kilo til på fredag men drømmer om mere... skal tabe 14 kilo for at nå mit mål, som er 57 kilo. Jeg vil gerne være din "støttepædagog" Hilsen Sanne
16 år9. april 2008 kl. 20:46
re: jeg startede for 2 uger siden på 86 - nu hedder den 80!
phallasathene: nu må du altså ikke gå i sort over at din vægt står stille efter 2 uger med 6 kilos vægttab - det er 3 kilo om ugen!!! Kan være din krop lige er skræmt og tænker "Hungersnød - jeg må holde på alt hvad jeg kan".

Du må ikke sulte dig selv. De hurtige vægttab varer sjældent ved. Prøv at finde et naturligt leje. Hvis du gerne vil tabe dig hurtigt så prøv at sætte målet omkring 1 kilo om ugen. Og sørg så for at spise efter det. Det er selvfølgelig fedt lige i starten af en kur at der sker noget, men på sigt er det altså endnu federe at man også ved at de tabte kilo bliver væk.

Nå men tillykke med vægttabet.
16 år10. april 2008 kl. 09:00
re: Tillykke :)
Tak for alle svar! jeg har haft meget travlt det sidste stykke tid - og egentlig ikke haft som meget tid tid at koncentrere mig om mit vægttab hvilket kan mærkes - jeg havde tabt to yderligere kilo var nede på 78 altså kun 10 kilo fra mit ideal - nu er jeg tilbage på 80 surt. Men jeg har også haft nogle underlige sammenrend af omstændigheder. Nå men videre! Jeg skal dog til "julefrokost" med mit arbejde senere idag...det bliver kanonskægt men sikkert meget besværligt at holde min diæt. KH PA
16 år3. maj 2008 kl. 13:57
I samme båd
Jeg stod også stille vægtmæssigt, da jeg kom ned på 75. Tror min krop sagde stop :) Så blev det lidt træls og jeg kom til at falde tilbage i gamle vaner og har ikke brugt madital. Nu vil jeg tilbage på sporet. Min vægt siger nu 76,7 og jeg håber snart at være tilbage på 75 :)

Skulle lige finde motivationen tilbage :)

Pøj pøj til dig. Og det er altså et rigtig flot vægttab. Vi må bare acceptere at det står stille indimellem, men det er drøneme svært *GG*

KH
Carina
16 år4. maj 2008 kl. 18:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...