Endnu en ny

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Endnu en ny
Startede dagen med at gå på vægten - bare for "sjov" og fik dagens chok. Vægten var kommet alt for højt op (vidste det jo nok - men ville ikke indrømme det). Skulle gerne smide omkring 20 kg - men men nu må jeg se. Har forsøgt mange gange før - men denne gang SKAL det være.
Jeg har kroniske smerter og det bliver bestemt ikke bedre med for høj vægt - så nu er tiden kommet.
Men syns det er svært at overskue hele tiden - da jeg har nogle dage med ekstreme smerter og så plejer jeg at finde trøst i noget usundt - desværre. Men er klar til at prøve igen igen .......
16 år1. april 2008 kl. 18:44
Velkommen :)
Hej Vibeke
Jeg er også ny - knap en uge, men synes allerede at konceptet har motiveret mig og har tabt 2,5 kilo :)
Velkommen om bord og pøj pøj til dig !

KH
Carina
16 år1. april 2008 kl. 19:24
re: Velkommen :)
Hej Carina
Tusind tak for din hilsen. Tlk med dit flotte vægttab.
Mvh Vibeke
16 år1. april 2008 kl. 19:29
Velkommen til.

Da jeg startede, sådan helt i starten før jeg fik blod på tanden - så tog jeg tingene et trin af gangen. Devisen var at det behøvede ikke være hverken supergodt eller supersundt, bare det var bedre end forrige trin. Et trin kunne så tage mellem 1 og 3 uger at få kørt ind.

Og så brugte jeg en frygtelig masse tid og energi på at læse på nettet, i ugeblade, månedsblade og snakke med andre om mad og motion og kur. Jeg købte endda et par bøger undervejs. Alt dette motiverede mig og gav mig inspiration.

Måske kan du også gå i de linier? Altså hvis du ikke har mod og overskud til overspænstig superkur fra dag 1.
16 år1. april 2008 kl. 20:30
Hej Jakob
Tak for velkomsten. Det lyder som en god ide - med små trin af gangen - det vil jeg prøve. Mange tak for forslaget.
Mvh Vibeke
16 år1. april 2008 kl. 20:48
Hej og velkommen herind..

Jeg er personligt helt vild med siden og bruger den hver dag..

Og de dage hvor det kan være lidt surt, eller man bare trænger til noget usundt, så smut herind og sid og læs tilbage i nogle af de gamle indlæg..

Der står bare så mange nyttige ting, og siden er bare genial..

Held og lykke fremover
16 år1. april 2008 kl. 21:20
Velkommen til Vibeke.

Du er kommet til det rigtige sted. Du skal bare sørge for at bruge siden her, så skal du nok tabe dig.

Hvis du er i tvivl om brugen af siden eller andre ting er du meget velkommen til at spørge i forum - der er altid nogle som er flinke til at svare og dele deres erfaringer.

Så velkommen til og held og lykke med projektet.
16 år2. april 2008 kl. 08:50
Velkommen til, her er ganske rart at være, synes ikke folk er helt så fanatiske som andre steder. Tror de fleste her har forsøgt sig med vægttab flere gange. Tror at alle gør tingene på deres måde.
En af de ting jeg godt kan lide er at der kan laves kurver af alting, at man hvis man er ærlig over for sig selv og taster mad og evt. motion ind, så kan man se hvad man gør rigtigt og hvad der måske er mindre godt.
Der er næste altid hurtigt svar på spørgsmål stillet i debatten, og helt sikkert støtte og motivation.
Jeg har været på sider hvor folk ikke kan forstå at f.eks dem med små børn måske har en hverdag som er spændt hårdt nok for i forvejen og derfor kan de ikke motionere 3 timer dagligt, sådan virker det ikke her.
16 år2. april 2008 kl. 11:00
hej jasmin9
Mange tak for velkomsten.
Ja jeg syns også det er en rigtig god side og tak for rådet om at kigge lidt på de gamle indlæg.
Mvh Vibeke
16 år2. april 2008 kl. 11:59
Hej KarinaHadsten

Mange tak for din velkomst og for dit ønske om mit projekt :-)
Skal nok spørge løs hvis jeg bliver i tvivl.
Mvh Vibeke
16 år2. april 2008 kl. 12:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });