En mere til samlingen....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

En mere til samlingen....
Hej !
Jeg er også lidt ny her inde - har været her en uges tid nu, dog uden vægttab. Jeg går frem efter bogen "Skrump dig glad" skrevet af diætist Charlotte Hartvig.
Indtil nu har det været ganske overkommeligt at være på kur, men der har jo så desværre heller ikke været noget vægttab.
Dog håber jeg det er fordi jeg vejede mig før påsken, hvor jeg nærmest svømmede i guf og usunde fødevarer i de 4-5 påskedage.
Så jeg ser lige om ikke jeg får smidt lidt i den næste uges tid, i hvert fald siger programmet her inde at jeg skulle have tabt ca. 1,4 kg kropsvægt i denne uge, så der er da håb :D
Ud over jeg spiser sundere og mindre, så har jeg udvidet mit træningsprogram, så jeg løber inden min styrketræning (2-3 gange om ugen)
Så med tiden håber jeg at jeg kan blive en ganske køn ung pige igen :D

God vind til alle :D

Hilsen Camilla
16 år30. marts 2008 kl. 18:22
re: En mere til samlingen....
Hej og velkommen !

Jeg er også ny :)
Jeg synes at programmet virker.. jeg er med på 3. dag og vægten siger minus 2 kg. :)
Det lyder ellers meget fint med dit motionsprogram. Når først kosten bliver reguleret skal kiloene nok stryge af dig *SS* Du skal nok lige være opmærksom på, at muskler vejer mere end fedt, så med meget træning vil vægttabet gå langsommere. Du vil derfor nok have gavn af at skrive dine mål ind, for der vil du virkelig kunne se flotte resultater når du træner en del :)

Pøj pøj
KH
Carina
16 år30. marts 2008 kl. 18:49
Velkommen til og god arbejdslyst :-)
16 år31. marts 2008 kl. 11:22
ja, velkommen til.

flittiglise
16 år1. april 2008 kl. 16:41
Velkommen
16 år2. april 2008 kl. 11:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });