Forhåbentligt endnu en taber ;o)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Forhåbentligt endnu en taber ;o)
af kilo selvfølgelig :oD

Jeg er 31 år og midlertidigt enlig mor for min 1 årige datter, da min mand bor i Norge, desuden skriver jeg speciale.

Jeg tog 20+ kg på under min graviditet, men tabte de 15kg igen, så flyttede jeg hjem til Danmark (har boet i Norge i 3 år) og har efterfølgende taget 5 kg på...og det er siden nytår :o(
Der er simpelthen for mange fristelser her i Danmark, for gode bagere, for god billig mad og for få bjerge.
Jeg er begyndt i et motionscenter og er ved at tage kampen op mod den usunde mad og håber på at madital kan hjælpe med det.
16 år27. marts 2008 kl. 20:58
re: Forhåbentligt endnu en taber ;o)
Der er ingen tvivl om at madital kan hjælpe dig hvis du sørger for at udnytte siden til det som er nødvendigt for dig. Velkommen til og held og lykke. Hvor meget vil du tabe dig ?
16 år27. marts 2008 kl. 21:46
Velkommen herind..

Siden er bare KANON..
Mere er der ikke at sige til det, andet end at du selvfølgelig skal huske at bruge den :o)

Held og lykke med vægttabet.
16 år27. marts 2008 kl. 22:21
Velkommen til!

Hvad skriver du speciale i og hvor lang tid har du tilbage?
16 år28. marts 2008 kl. 10:06
Velkomen også til dig :) Jeg har tilmeldt mig i dag og vil mere end gerne heppe på dig :)
16 år28. marts 2008 kl. 14:24
velkommen her.
flittiglise
16 år30. marts 2008 kl. 09:29
velkommen
16 år2. april 2008 kl. 11:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });