En mere til samlingen:)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+iakob
re: En mere til samlingen:)
Velkommen til og tillykke med den lille :-)
10 kilo på 4 måneder og en uge - det er cirka 600 gram om ugen. Det er et realistisk mål uden for mange afsavn og for meget pres.
Hm.. bortset fra mere sunde valg i mødregruppen, hvad har du så tænkt dig at gøre?
10 kilo på 4 måneder og en uge - det er cirka 600 gram om ugen. Det er et realistisk mål uden for mange afsavn og for meget pres.
Hm.. bortset fra mere sunde valg i mødregruppen, hvad har du så tænkt dig at gøre?
16 år27. marts 2008 kl. 10:38
Kirsten P (slettet)
Velkommen til. jeg kan godt huske at det der med at amme skulle få kiloerne til at ryge af, ikke passer på alle.
16 år27. marts 2008 kl. 13:25
Lillenille
Jeg har meldt mig i fitness center, starter i morgen.
Vægten siger minus 1.8 kg her til morgen, så det går da den rigtige vej :)
Vægten siger minus 1.8 kg her til morgen, så det går da den rigtige vej :)
16 år28. marts 2008 kl. 09:03
iakob
Cool, så er du jo allerede nået næsten 20% :-)
16 år28. marts 2008 kl. 10:04
lilja (slettet)
Hej og velkommen. Jeg har også meldt mig til i dag. Jeg har også en datter fra november *SS* Jeg er tilbage på førgraviditetsvægt, men vejede 15 kilo for meget i forvejen , så det er dem jeg skal smide i svinget.
Det lyder da rigtig flot med dit foreløbige vægttab !!!
Hep hep hep !
KH
Carina
Det lyder da rigtig flot med dit foreløbige vægttab !!!
Hep hep hep !
KH
Carina
16 år28. marts 2008 kl. 14:26
Nu er det tid, dog ammer jeg, så det bliver lidt med måde.
Fik for 3 år siden en søn og har født igen i November. og NEJ, man ammer ikke kiloene af:) jeg vejer i dag lige godt 73 kilo, vil ned på 63 kilo og har sat et mål der hedder 05-08-08 (ældste søns fødselsdag, derfor den præcise underlige dato)
Sodst jeg gik i skarp kur, smed jeg 17 kilo på 4 måneder, så det er bare igang, ved jeg kan hvis jeg tager mig sammen! Så nu hænger i på mig!
Hilsen Pernille