Tilsyneladende er der ikke nogen aktive på dette forum, som har haft samme problem som du. Nu ved jeg jo ikke, om det skulle have løst sig, men ja, jeg tænker at du med fordel kan skifte til de federe oste, drikke noget med kalorier i, fx drikkeyoghurt eller koldskål i varmen, det behøver jo ikke være usund mad. Spis fed fisk, kom lidt mere dressing på salaten, prøv jordnøddesmør. Sæt et mål, og tast alt ind, som da du tabte dig, og så fyld på. Du kan også snuppe en is, komme fløde i suppen, tage en ekstra kartoffel og alt den slags. Snup et stykke chokolade og en håndfuld nødder ind imellem.
Jeg ved godt, at du ikke har lyst til at komme ind i gamle dårlige vaner, men du må jo gøre noget. En ostemad sammen med guleroden om eftermiddagen, osv, osv. Bare sørg for at du ikke pludselig får alt for meget mættet fedt, men lad energien komme alle vegne fra. Jeg tror også du med fordel kan vække appetitten med dine livretter, og måske skulle du unde dig selv et restaurationsbesøg en gang imellem.
#2 af SiriS (slettet)
Helle