#2 af Autum (slettet)
Gå-buddy søges :)
Du læser en tråd i debat > off topicAutum (slettet)
Hej Bellebumbum
Jeg ville rigtig gerne have kunnet gå med dig - desværre bor jeg i Nordsjælland.
God fornøjelse med gåturene ;-)
Tiske
God fornøjelse med gåturene ;-)
Tiske
7 år13. januar 2017 kl. 11:23
bellebumbum
Tak Tiske! Og rigtig meget i lige måde :)
Ærgerligt at der endnu ikke er udviklet et stærkt koncept omkring virtuelle gå-buddies. Men det kan være det er på vej ;-)
Ærgerligt at der endnu ikke er udviklet et stærkt koncept omkring virtuelle gå-buddies. Men det kan være det er på vej ;-)
7 år13. januar 2017 kl. 11:35
Ablanu
Hvor i Århus bor du? :)
7 år23. januar 2017 kl. 10:21
bellebumbum
I Aarhus C.
Vil du med ud og trave? :-)
Vil du med ud og trave? :-)
7 år26. januar 2017 kl. 16:01
Ablanu
Send en mail til Ablanu@hmamail.com, så finder vi lige ud af noget. Bor dog ikke i C. Den er midlertidig, så skriv herinde, når du svarer, så tjekker jeg den :)
7 år29. januar 2017 kl. 15:56
bellebumbum
Det er hermed gjort :)
7 år1. februar 2017 kl. 15:16
Jeg er egentlig rimelig god til at komme afsted på gåture selv, men tænker at det bare kunne være dels meget nemmere og dels meget hyggeligere med lidt selskab :)
Jeg forestiller mig noget med at mødes en gang om ugen, gå 5-7-? km, hyggesnakke lidt og lægge lumske planer mod kiloene. Vi kan være 2 eller mange, gå i sol eller i slud, i vores nærområde eller tage på tur. I virkeligheden er det jo slet ikke så vigtigt, bare vi begge/alle synes vi får noget ud af det.
Jeg bor i Aarhus, så det nemmeste ville være hvis du/I også gjorde.
Nå, det blev en helt kontaktannonce. Jeg håber der er en eller flere, der vil med ud og trave lidt :)