Betaling for Madital

Du læser en tråd i debat > off topic

Betaling for Madital
Jeg synes, at det er rigtig ærgerligt, at Madital nu har valgt at gøre det til en betalingsportal.

Kan man virkelig ikke skaffe kapital ved hjælp af reklamer i stedet for?

Man kunne jo reklamere for helse, slankeopskrifter osv osv, og så få et beløb fra annoncøren for hvert klik på siden. Det må da også kunne indbringe en vis sum penge.

Bare mine tanker....
11 år1. april 2013 kl. 11:33
re: Betaling for Madital
Qriuz - man kan jo stadig bruge madital helt gratis hvis man har lyst!

Det er kun hvis du vil bruge alle værktøjerne at det koster. Men man kan sagtens holde styr på motion og vægttab uden alle finesserne!

I dag har jeg betalt for et år frem - og det er ingen april snar!
Jeg skal i gang med et seriøst forløb der jeg vil køre helt skarpt. Og vil derfor bruge nogle af betalings værktøjerne.

Jeg synes det er helt OK hvis Lone endelig får lidt penge for det kæmpe arbejde hun har lagt ned på projektet!

Hilsen Solakka

11 år1. april 2013 kl. 14:21
re: Betaling for Madital
Enig med Solakka. Det er kun fair at tage penge for et stort og godt stykke arbejde - og så er det endda kun et ret lille løb det kræver, hvis man vil have alle funktioner. Jeg synes, det er stort, at der i det hele taget stadig forefindes mulighed for gratis profil her. Det er der vist ikke at finde andre steder?
11 år1. april 2013 kl. 14:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });