tilføjelse af kalorier

Du læser en tråd i debat > off topic

tilføjelse af kalorier
jeg har regnet ud hvor mange kalorier der er per 100g i min sovs hvordan tilføjer jeg de i min kalorie tæller?
12 år4. september 2012 kl. 17:26
re: tilføjelse af kalorier
Hvis du ikke allerede har gjort det, så tilføj opskriften herinde (disketter -> ny opskrift). Giv den et navn, gem den, og bagefter kan du søge efter den som du normalt gør, når du taster ting ind :)
12 år4. september 2012 kl. 17:35
re: tilføjelse af kalorier
ellers er der den vare der hedder manuelle kcal eller manuelle kj hvor du bare taster det antal kcal du ved der er, ind som gram
12 år6. september 2012 kl. 09:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });