Fedttang

Du læser en tråd i debat > off topic

Fedttang
Jeg har fået en fedttang er der nogen der ved hvad jeg kan bruge den til ? Måske dumt formuleret men hvad betyder det jeg ser?
12 år28. juni 2012 kl. 22:05
re: Fedttang
Har ikke nærstuderet det, men måske dette kan bruges?

(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)

accumeasurefitness.com
12 år29. juni 2012 kl. 08:31
tak jeg fandt noget om det havde bare ikke tålmodighed....29,5 ca er min fedtprocent med den usikkerhed der er når man selv måler sig selv.
12 år30. juni 2012 kl. 18:27
Fedtprocent er det ikke det samme som BMI?
Mvh.
Katia
12 år1. juli 2012 kl. 11:49
nej, bmi er et index tal man kan bruge som tommelfinger regel om man er over/under eller normal vægt.
12 år1. juli 2012 kl. 19:49
Har hørt fra en kompetent person at en fedttang er et utroligt sikkert værktøj - jeg har aldrig anet hvad min fedt procent var.....kan heller ikke bruge det til så meget....
12 år1. juli 2012 kl. 20:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });