Nu ved jeg ikke lige hvilken slags sex I andre dyrker, men de tal, man kan indtaste her, så skal aktiviteten sidestilles med at sidde og læse avis... Det kan ikke passe!! Det holder ikke. Jeg har tilladt mig at finde nogle links som indeholder nogle andre tal og oplysninger.
netdoktor.dk (et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet) femina.dk (et forældet link til dr.dk er blevet fjernet)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Det holder ikke. Jeg har tilladt mig at finde nogle links som indeholder nogle andre tal og oplysninger.
netdoktor.dk
(et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)
femina.dk
(et forældet link til dr.dk er blevet fjernet)