Slankehold i Silkeborg

Du læser en tråd i debat > off topic

Slankehold i Silkeborg
Hej alle :-)

Jeg og en veninde starter et slankehold (på hjemmebasis) op i Silkeborg og vil høre om flere vil være med?
Ideen er, at vi mødes x antal gange pr måned til motiverende snak, udveksling af erfaring og opskrifter mm.
Vi bliver vejet, så vi har tal på fremskridtet.
Evt motionerer sammen.

Det er svært at tabe sig, men i fællesskab bliver det en del lettere :-)

Jeg er uddannet slankekonsulent og ved derfor en del om kost og motion.
Jeg selv skal tabe 20 kg ( og ja selv en slankekonsulent kan veje for meget, hvis hun ikke passer på ;-))

Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på nykrop2012@gmail.com
12 år15. marts 2012 kl. 11:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });