Alle har jo deres egen holdning, og med håb om ikke at støde nogen så får du også min:
jeg er generelt imod det unaturlige. Har man en lidt for stor næse, ja så har man en lidt for stor næse. Det er sådan generationerne er sat sammen, sådan naturen er udviklet, og sådan man er dannet. Det samme gælder for læber, bryster, ører og hvad man nu ellers opererer kirurgisk.
Men er ens tilstand sådan at det forhindrer én sundhedsmæssigt eller gør livet sværere i så stor en grad, så ser jeg det som en selvfølge at man får opereret og rettet op på det. I virkeligheden er sygdomme og misdannelser jo også "naturligt", de svage generationer har ikke fået lov til at overleve indtil lægevidenskabets opståen.
I din situation, hvor din barm ikke er "symetrisk", vil jeg personligt synes at det var i orden at få det ordnet med plastikkirurgi. Det samme vil jeg synes hvis en kvinde ikke havde nogle bryster, eller nogle alt alt for store.
Men igen, dette er min holdning, for mig er det det "rigtige", men der er ikke et entydigt svar på spørgsmålet.
#2 af Crashe (slettet)
Jeg har altid været imod plastikkirurgi, og jeg ønsker også først at få operationen efter barn nr. 2, så jeg kan amme igen.
Det er et off-topic, men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om brystforstørring og det at ændre på det vores tempel?