Hej! Hvordan kan jeg se hvormeget jeg har tabt, på den gamle side kunne man hver dag se hvor meget man skulle have tabt efter man havde tastet al sin mad ind når dagen er omme, jeg kan bare ikke finde det, og jeg kan heller ikke finde nogen steder hvor man kan se om man har fået det man skulle hver dag, det kunne man på den gamle, dumt syntes jeg, eller er det mig der ikke kan se. Hilsen Lis
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hvordan kan jeg se hvormeget jeg har tabt, på den gamle side kunne man hver dag se hvor meget man skulle have tabt efter man havde tastet al sin mad ind når dagen er omme, jeg kan bare ikke finde det, og jeg kan heller ikke finde nogen steder hvor man kan se om man har fået det man skulle hver dag, det kunne man på den gamle, dumt syntes jeg, eller er det mig der ikke kan se.
Hilsen
Lis