Forelsket

Du læser en tråd i debat > off topic

Forelsket
Hej derude:-)
Er der andre der har oplevet, at det er ultra meget nemmere at tabe sig, når man er smask forelsket?
Jeg kører bare kiloene af i denne tid. Det er nemt og sjovt.

Så er det, jeg frygter tiden som uvægerligt vil komme...forelskelsen damper af og hvad så...Jeg vil prøve som andre herinde foreslår, at gøre noget ud af mig selv. For forelskelsen kan ikke blive realiseret til ende...

Men ser det som en kærkommen lejlighed til at tabe 20 kg og rejser blot med på den spændende tur.

Har i erfaring med forelskelse og vægttab?

KH
M
12 år25. januar 2012 kl. 07:25
re: Forelsket
Jeg kan huske i mine unge dage...i teenageårene...der blev jeg smask forelsket og tabte mig...levede jo næsten på luft. Dengang var jeg ikke overvægtig og havde overhovedet ikke brug for at tabe mig. Så forelskelse gør det helt klart nemmere at tabe sig.
Har også været forelsket siden...men det har dog ikke medført de store vægttab. Nyd tiden og udnyt den til at få tabt dig...og tillykke med forelskelsen... :)
12 år4. februar 2012 kl. 17:43
Nej desværre, kan heller ikke tro det kan blive meget nemmere end nu, men det er da også en motivation at det måske hjælper til at finde en derude..
12 år4. februar 2012 kl. 18:51
Jeg har faktisk også lige mødt en rigtig dejlig mand, men "tvinger" mig til at spise regelmæssigt som inden jeg mødte ham. Ellers får korppen et chok når det bliver hverdag.

Held og lykke med kærligheden <3
12 år5. februar 2012 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });