#2 af Benni (slettet)
Hulahop / powerhoop
Du læser en tråd i debat > off topicBenni (slettet)
re: Hulahop / powerhoop
Nok fordi den ikke er oprettet endnu :p
Nu du beder så pænt om det kan det jo ske at nogen tryller :p
Kan google mig til at 10 min giver 100 kcal.. kan du jo sikkert udfylde som en start :=)
Nu du beder så pænt om det kan det jo ske at nogen tryller :p
Kan google mig til at 10 min giver 100 kcal.. kan du jo sikkert udfylde som en start :=)
12 år23. januar 2012 kl. 20:55
Ablanu
Aktivitetsniveauerne er ikke lavet af Lone, de er fra et eller andet 'officielt'-agtigt sted, og hun vil derfor ikke tilføje noget :)
12 år23. januar 2012 kl. 21:18
silvercocker
Jeg indtaster det som calistenics (hårdt), og det passer også med hvad Benni har fundet. 1 min = 10 kcal.
12 år23. januar 2012 kl. 21:26
Ablanu
Så skal man da vidst have godt med fart på.. Jeg plejer at taste det ind som hula (dans, generel - 4,5), men det er så heller ikke det eneste jeg laver (ser ofte tv el.lign imens) :)
12 år23. januar 2012 kl. 22:18
bikealot (slettet)
Enig med Ablanu. 600 kcal pr time ...! Gosh... Så skal man være meget, MEGET stor, eller bruge en ring på 10 kg., - så kommer man måske derop i nærheden af :)
(et forældet link til powerhoop.dk er blevet fjernet)
Når jeg løber, forbrænder jeg ca. 600 kcal på en time (10km), - hulahoppe vil jeg nok sætte til lidt under det halve.
(et forældet link til powerhoop.dk er blevet fjernet)
Når jeg løber, forbrænder jeg ca. 600 kcal på en time (10km), - hulahoppe vil jeg nok sætte til lidt under det halve.
12 år24. januar 2012 kl. 13:49
Benni (slettet)
He he ja der er jo så også lige ens vægt parameter der har en del at sige, jeg forbrænder jo fx nok ca 1200 ved en times løb (men der er igen også kæmpe forskel på hvilkeken intensivitet man gør det ved, mit eksempel er med fuld blæs i hupla hop) :=)
12 år24. januar 2012 kl. 18:58
Undre mig over, hvorfor der i kategorien 'motion' ikke er hulahop/ powerhoop? Den er da ligeså relevant som alt det andet? :)
Eller er det bare mig, der ikke kan finde den der inde? :)