jalousi

Du læser en tråd i debat > off topic

jalousi
Er der andre herinde der har prøvet at deres partner begyndte at fremtræde mere jaloux når de begyndte at tabe sig?

Nu da jeg er begyndt at tabe mig er min mands jalousi blevet værre igen som om dette skulle være noget jeg gør for at tiltrække det modsatte køn.

Men det er det på ingen måde men han er begyndt at spørge til alle de mandlige FB-venner jeg har som bare er gamke bekendte og gamle skolekammerater som jeg aldrig har haft nogen interesse i at være andet end venner eller bekendte med..

Jeg kunne jo selvfølgeligt vælge at fjerne de personer min mand finder stødende men jeg vil heller ikke give efter af frygt for han så vil stille yderligere krav og forsøge at isolere mig endnu mere..

Jeg har altid været et meget udadvendt menneske og stod det til min mand så boede vi isoleret fra resten af verden med så lidt tilknytning til verden som overhovedet muligt.. vi er modsætninger men det er jo ikke kun en dårlig ting for jeg lærer af ham at være bedre til at hygge hjemme og han lærer af mig at møde andre mennesker uden fordomme og med åbent sind..
12 år22. januar 2012 kl. 21:32
re: jalousi
nej det lyder helt ude af min verden.

Du skal da også have lov til at være attraktiv og du skulle da gerne kunne tiltrække det modsatte køns opmærksomhed mere, nu siger du, at du ikke gør det, men synes nu det er helt naturligt ind i mellem at man skal kunne flirte og samle appetit ude, så længe man spiser hjemme :=)

At begynde at spørge til dine fb-venner lyder dumt, den positive vinkel kan være at det er godt han er interesseret og er sundt med en anelse jalousi, men det skal også være i rette mængder, lyder som om du godt er klar over, at han har tilbøjeligheder til at krydse denne grænse. Han har jo ingen ret til at bestemme dine (fb) venner og du har ganske ret i at det så ingen ende vil tage, hvis du begynder at fjerne alle dem han ikke lige kan lide .oO

Som udgangspunkt ville jeg prøve at opfatte det som noget positivt, at du måske har vækket lidt fornyet og frisk interesse hos ham.. Kender dog ikke lige situationen, ville personlig føle det helt ude i skoven..
12 år22. januar 2012 kl. 22:31
re: jalousi
Jamen det er klart der følger mange ting med når man taber sig også øget opmærksomhed. Men det er uden ende. Prøv at finde ud af hvorfor han har det sådan. Har det noget med din ændrede adfærd at gøre. Du kan også uden at tænke over det, komme til at sige eller gøre noget som opfattes forkert af ham.
Er ikke i tvivl om nogen mænd foretrækker en kone derhjemme som ikke tiltrækker det andet køn. Men ja der sker mange ting - når man taber sig. Din mand må være usikker på dig eller sig selv.
12 år22. januar 2012 kl. 23:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });