Har du holdt dit nytårsfortsæt fra sidste år?

Du læser en tråd i debat > off topic

Har du holdt dit nytårsfortsæt fra sidste år?
Hej alle,

jeg kom til at tænke på - hvad var jeres nytårsfortsæt sidste år?
Og har I holdt dem eller er de blevet revideret undervejs, skudt i sænk eller noget helt tredje?

Jeg selv er stolt af at jeg faktisk har overholdt mit som var at begynde at træne, spise sundere og få en strammere krop med flere muskler (var tyndfed)
- Dette er lykkedes! Har trænet min. 3 gange om ugen hele året mit nytårsfortsæt for 2012 er at dette skal fortsætte :)
12 år14. december 2011 kl. 20:23
re: Har du holdt dit nytårsfortsæt fra sidste år?
Uhh.. Mine plejer at være noget ala 'begynde at ryge, så jeg kan stoppe igen som nytårsfortsæt næste år'.. Det har jeg dog endnu ikke klaret ;)
Tror faktisk ikke jeg havde et sidste år.. For i år ligger det dog klart: Ikke mere knækken fingre! Jeg gør det, når jeg er stresset, men jeg kan godt lade være efter lidt tilvending, så det er der jeg er :)
12 år14. december 2011 kl. 21:11
Sidste år droppede jeg at lave nytårsfortsæt, jeg overhoveder dem ganske enkelt aldrig...
I år er jeg allerede gået i gang med de ting jeg gerne vil: tabe mig, og stoppe med at bide negle :)
12 år14. december 2011 kl. 21:17
Sidste år, altså januar dette år, ville jeg tabe mig, ikke spise sukker og dyrke motion, og det har lykkes! :D
Næste år vil jeg nok holde på det med sukkeret og det usunde, men så vil jeg også stoppe med at bide negle og ja... indtil videré kun det (:
12 år14. december 2011 kl. 22:57
Jeg vil gerne have bedre karakterer i skolen, og holde ved mit rygestop, som har holdt i en måned ind til videre :-)
På vægttabsfronten ønsker jeg ikke at sætte mål.. De holder alligevel aldrig.
12 år14. december 2011 kl. 23:02
mit nytårsforsæt i år er at jeg også gerne vil have bedre karakterer på akadamiet.
vægtmæssigt ønsker jeg at holde vægten under 85kg 1 år. samt at tabe mig i januar til 77,4 kg den 1 februar.
12 år15. december 2011 kl. 06:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });