Fedt, fup og flæskesteg

Du læser en tråd i debat > off topic

Fedt, fup og flæskesteg
Hej alle derude :-)

Der kommer i aften kl 22 på DR2 et program der hedder Fedt, fup og flæskesteg. Det har kørt nogle søndage nu, men i aften handler det om light produkter.
Hvad det gør ved en, og om det overhoved er "light"

Jeg anbefaler og se det! Jeg skal i hvertfald ;-)
For det er da trist hvis man går og spiser alle de E-numre og andet skidt der er i light produkter til ingen verdens nytte!

God jul!:-)
12 år4. december 2011 kl. 19:43
re: Fedt, fup og flæskesteg
NICE tak for tippet. Det skal jeg helt sikkert også se. Jeg fylder mig med light dagen lang... hehe ikke at jeg tror programmet vil ændre særlig meget på det, men det er da altid interessant at se hvordan man piner sin krop xD
12 år4. december 2011 kl. 19:48
æv fik ikke set det......
12 år4. december 2011 kl. 22:23
Prøv at gå ind på DR's hjemmeside og find DR NU i venstre side af billedet.
Der ligger rigtig mange af deres programmer, ihvertfald ligger "Fedt,fup flæskesteg" der.
12 år5. december 2011 kl. 09:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });