#2 af Wolfgirl (slettet)
Acai Berry - virker det?
Du læser en tråd i debat > off topicWolfgirl (slettet)
re: Acai Berry - virker det?
Jeg tror at Acai bærret er super godt, men jeg ved ikke med diverse piller og kosttilskud, man køber over nettet, jeg tvivler på at de giver en særlig god effekt og jeg tror heller ikke rigtig at et bær kan få en til at tabe sig synderligt. Men det betyder ikke at det ikke kan være sundt og fuldt af antioxidanter.
Altså medmindre nogen kan smække et link op hvor en undersøgelse har bevist at acaibærret giver en højere forbrænding(af betydning og ikke ligesom chili), så tror jeg ikke at det kan påvirke ens vægt.. Det kan kun et kontinuerligt kalorieundskud, sund kost og motion.. Ikke en bestemt madvarer...
Men jeg har heller aldrig set et sted man kunne købe acaibærret i dets naturlige form.. Men hvis nogen finder det må I gerne skrive det, og gerne et sted i den virkelige verden og ikke på nettet, jeg hader ihvertfald at købe online.. :p
Altså medmindre nogen kan smække et link op hvor en undersøgelse har bevist at acaibærret giver en højere forbrænding(af betydning og ikke ligesom chili), så tror jeg ikke at det kan påvirke ens vægt.. Det kan kun et kontinuerligt kalorieundskud, sund kost og motion.. Ikke en bestemt madvarer...
Men jeg har heller aldrig set et sted man kunne købe acaibærret i dets naturlige form.. Men hvis nogen finder det må I gerne skrive det, og gerne et sted i den virkelige verden og ikke på nettet, jeg hader ihvertfald at købe online.. :p
13 år20. november 2011 kl. 14:15
Cherrysangel (slettet)
re: Acai Berry - virker det?
Jeg har læst utrolig meget om det og ved at man kan købe det i matas og helsekost.
Dette er en nysgerrig dansker som har undersøgt forskellige ting om Acai bærret og der er også folk som kommentere på det - og det var her jeg fandt det interessant - acaibaer.dk
Dette er en nysgerrig dansker som har undersøgt forskellige ting om Acai bærret og der er også folk som kommentere på det - og det var her jeg fandt det interessant - acaibaer.dk
13 år20. november 2011 kl. 18:51
Er der nogen her inde som har prøvet det?
Jeg kan se at man kan købe det i Helsekost som pilleform, som pulver og te og så vil jeg hører om der er andre som har prøvet det?
Iform har skrevet om det, men har ikke lavet en test som fortæller hvad de har erfaret.
Iflg. de forskellige ting jeg kan læse skulle det gøre at man blev mere frisk, tabe sig, og så skulle det modvirke kræft... Syntes næsten det lyder for godt til at være sandt... men hvad siger I?