#2 af Moulin (slettet)
Dukan kuren i ude og hjemme
Du læser en tråd i debat > off topicMoulin (slettet)
re: Dukan kuren i ude og hjemme
jeg købte det for at se hvad der var, mindes nemlig at have læst fra nogle medtabere at de havde stor succes med den, så måske det er vejen
13 år2. november 2011 kl. 18:51
bruger slettet
Nu har jeg kigget på kuren og den er ret speciel. Men jeg tænker at hvis jeg på 10 dage kan tabe mellem 4 og 5 kilo, så burde jeg da kunne holde det ud. Jeg går lige og overvejer lidt om jeg skal give den et forsøg.
13 år2. november 2011 kl. 21:35
Moulin (slettet)
jeg prøver det, det kan ikke skade mere end så meget andet, og jeg har et væddemål jeg skal have vundet :)
13 år3. november 2011 kl. 08:26
MillerV
Hej
Jeg købte ude og hjemme i dag.. Overvejede at prøve den for noget tid siden.. Kan rigtig godt lide kød. :) Men ved ikke om det er det rigtig at gøre om til jul?? Det er jo ikke mange ting man kan spise..
Hvordan griber i det an?
Der står man kan spise så meget man vil når man vil så ofte man vil. Men samtidig skriver de at man skal holde sig til tre hovedmåltider og tre mellem?! Hva har jeg misset der?
Jeg købte ude og hjemme i dag.. Overvejede at prøve den for noget tid siden.. Kan rigtig godt lide kød. :) Men ved ikke om det er det rigtig at gøre om til jul?? Det er jo ikke mange ting man kan spise..
Hvordan griber i det an?
Der står man kan spise så meget man vil når man vil så ofte man vil. Men samtidig skriver de at man skal holde sig til tre hovedmåltider og tre mellem?! Hva har jeg misset der?
13 år3. november 2011 kl. 16:13
tressa_razz
Hej,
Ifølge denne side (og tilsvarende us/uk sider) er der ingen begrænsning på hvornår du må spise. Du kan spise alt det du vil, sålænge det er de rigtige ting!
dukanslankekur.dk
Ifølge denne side (og tilsvarende us/uk sider) er der ingen begrænsning på hvornår du må spise. Du kan spise alt det du vil, sålænge det er de rigtige ting!
dukanslankekur.dk
13 år6. november 2011 kl. 13:38
gothic queen (slettet)
hej, jeg er begyndt på kuren for 3 uger siden, og jeg har tabt 3 kg på de 3 uger. dog har jeg ikk overholdt helt, men de to kg hoppede af efter 5 dage. de første dage er hårde, men efter det blir det lettere og man skal bare vænne sig til den ny kost. så synes helt sikkert den er værd at ta med.
13 år6. november 2011 kl. 16:00
alicesc
Jeg var på Dukan kuren for en lille måneds tid siden. Jeg tog fase 1 i 5 dage og fase 2 i 5 dage og så må jeg indrømme at jeg stoppede helt. Jeg tabte 400 gram, så det gav ikke et særligt tab vægtmæssigt og jeg var forstoppet de første 7 dage og ja nærmest det modsatte de næste 4. Så derfor valgte jeg helt at stoppe den igen.
Det positive jeg kan sige om kuren er at min evige sultfornemmelse forsvandt. Væk var det evige hul i maven uanset hvor meget jeg lige havde spist.
Jeg er nu ret sikker på at kuren kan være effektiv for rigtig mange mennesker. Den virkede bare desværre ikke for mig :(
Det positive jeg kan sige om kuren er at min evige sultfornemmelse forsvandt. Væk var det evige hul i maven uanset hvor meget jeg lige havde spist.
Jeg er nu ret sikker på at kuren kan være effektiv for rigtig mange mennesker. Den virkede bare desværre ikke for mig :(
13 år6. november 2011 kl. 16:06
calcit
men det kunne du også have gjort på andre måder....
13 år6. november 2011 kl. 16:07
MillerV
Hvor meget spiste i om dagen i fase 1?
Kan i ikke taste en dags mad ind her så jeg kan få en fornemmelse af hvordan man spiser?
Kan i ikke taste en dags mad ind her så jeg kan få en fornemmelse af hvordan man spiser?
13 år6. november 2011 kl. 20:49
Jeg så for lidt tid siden at der var nogle der fulgte Dukan kuren. I dag er der et tillæg til Ude og Hjemme omkring den så alle os der blev lidt nysgerrige omkring kurens principper har mulighed for at se lidt nærmere på den. Jeg køber helt sikkert bladet bare for at se hvad Dukan kuren går ud på.