Jeg er kandidatstuderende og er ved at skrive mit speciale. I den forbindelse søger jeg personer, der har fået en gastric bypass for mere end 2 år siden, til interview. Så hvis du selv har fået operationen, eller kender nogen, der kunne være interesseret i at stille op, så hører jeg meget gerne fra dig. Du må gerne svare på dette indlæg, men er også meget velkommen til at sende mig en mail på krys_hansen@hotmail.com. Håber meget på hjælp :o) Venlig hilsen Kristina.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er kandidatstuderende og er ved at skrive mit speciale. I den forbindelse søger jeg personer, der har fået en gastric bypass for mere end 2 år siden, til interview.
Så hvis du selv har fået operationen, eller kender nogen, der kunne være interesseret i at stille op, så hører jeg meget gerne fra dig.
Du må gerne svare på dette indlæg, men er også meget velkommen til at sende mig en mail på krys_hansen@hotmail.com.
Håber meget på hjælp :o)
Venlig hilsen
Kristina.