Træning og vægttab

Du læser en tråd i debat > off topic

Træning og vægttab
Hvordan regner man ud hvad vægttabet er når man træner?
Jeg kan sagtens se på mine bukser at jeg har tabt mig en del, men ikke på vægten.. Ja jeg er klar over det er muskler der blir bygget op og muskler vejer mere end fedt. Men kan man så regne med kalorietællernen (kalorieindtaget) og hvordan holder i motivationen oppe når vægten ikke falder??
-Jeg har trænet i 4.5 mdr nu..
Vh Kikki
13 år20. september 2011 kl. 07:38
re: Træning og vægttab

Vægten går da ned alligevel hvis du altså spiser mindre end du forbruger...måske bare ikke så meget..... Og hvis man er meget muskuløs så forbrænder man mere gennerel. Jeg har også hørt at musker vejer mere end fedt.
Men helt ærlig SÅ mange muskler har jeg da ikke.
Og så har jeg også hørt at det med at vægten står stille eller ligefrem stiger, er i begyndelsen og det handler om at kroppen holder på vand.

KH Lisbeth> taber yoyo Randers NØ
13 år24. september 2011 kl. 12:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });